هافبک نفت آبادان:

مسئولان استان و نماینده ‌های مجلس حاضرند 6 ماه حقوق نگیرند؟

محمود مطلق زاده درباره شرایط نفت آبادان در لیگ بیستم صحبت کرد.

 مسئولان استان و نماینده ‌های مجلس حاضرند 6 ماه حقوق نگیرند؟
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان، محمود مطلق‌ زاده درباره شکست تیمش برابر ذوب ‌آهن  گفت: ما در این بازی به هیچ عنوان نمایش خوبی نداشتیم و با آن تیمی که خیلی‌ها انتظار دارند، فاصله داشتیم. همین موضوع باعث شکست ما شد و البته حریف هم بازی خوبی را به نمایش گذاشت و سه امتیاز را گرفت.

مطلق زاده در مورد عدم نتیجه‌ گیری صنعت نفت در بازی ‌های گذشته تصریح کرد: مشکل اصلی در تیم ما به مسائل مالی مربوط می‌شود و الان شش ماه است که پول نگرفتیم. فوتبال تنها منبع درآمد ماست و طبیعتاً وقتی بازیکن شش ماه پول نگیرد از لحاظ ذهنی و تمرکز به هم می‌ریزد. این مشکلی بود که فصل گذشته و همچنین در سال‌های گذشته با آن دست و پنجه نرم کردیم و همیشه هم بابت این مسائل ضرر کردیم. ما مسئولیت خودمان را انجام می‌دهیم و دیدی که تا چند هفته پیش چقدر خوب نتیجه گرفتیم، ولی مشکلات مالی همه چیز را خراب می‌کند.

هافبک تیم صنعت نفت در خاتمه افزود: بازیکن نیاز به انگیزه و روحیه دارد، ولی ما چطور با این وضعیت روحیه داشته باشیم. خواهش من از مسئولان استانی و نمایندگان مجلس این است که تا دیر نشده، مشکلات ما را برطرف کنند. آیا آنها حاضر هستند شش ماه حقوق نگیرند؟ دیگر نمی‌توان توپ را به زمین بازیکنان و کادر فنی صنعت نفت انداخت، چون ما وظیفه خودمان را انجام دادیم و حالا نوبت مسئولان است که مشکلات را برطرف کنند. صنعت نفت در دیگر شهرهای ایران و حتی خارج از کشور هم طرفدار دارد. ما تیم کوچکی نیستیم و نباید با مشکلات مالی دست و پنجه نرم کنیم. 

ت ت
کدخبر: 12313 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها