کوری: مسی در بارسلونا خواهد ماند

استعدادیاب سابق بارسلونا می گوید مسی برای ماندن در بارسلونا قانع شده است.

کوری: مسی در بارسلونا خواهد ماند
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان و به نقل از مارکا، قرارداد  لیونل مسی ، ستاره 33 ساله بارسلونا در ماه ژوئن امسال به پایان می رسد و با وجود مشکلات مالی باشگاه آبی و اناری پوش، خوش بینی هایی در مورد احتمال تمدید قرارداد این بازیکن وجود دارد. آندره کوری استعدادیاب سابق باشگاه بارسلونا نیز با اشاره به این موضوع گفت:

تقریبا مطمئنم که لئو در بارسلونا می ماند. او دوباره حس خوبی در باشگاه پیدا کرده و قرار است تیم جدیدی به باشگاه بیاید که نمایش های خوبی داشته باشد و در عرض یک یا دو سال، مسی دوباره تبدیل به بازیکن شماره یک جهان خواهد شد. بارسلونا و تیم ملی آرژانتین خانه های لئو هستند. او این دو تیم را دوست دارد و با تمام توانش در آنها بازی می کند. 

چیزی که او را اذیت می کرد این بود که می خواست در تیمی بازی کند که برای قهرمانی بجنگد و حقیقت این است که باشگاه به او این تضمین را داده که این کار را خواهد کرد. سابقه مسی در بارسلونا را می دانم. او رابطه خوبی با لاپورتا داشته است و این مدیرعامل مجددا به تیم بازگشته است. تغییرات مثبت زیادی در باشگاه در حال وقوع است. 

 بارسلونا در حال حاضر با وجود حذف از لیگ قهرمانان، 4 امتیاز کمتر از اتلتیکومادرید صدرنشین دارد و توانسته به فینال جام حذفی اسپانیا صعود کند. 

ت ت
کدخبر: 12060 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    کدام تیم قهرمان این فصل لیگ برتر می شود؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها