در جلسه هماهنگی بازی نفت مسجدسلیمان و نساجی چه گذشت؟

ناظر بازی به نفت مسجد سلیمان ابلاغ کرد؛ انتظاری و مقتدایی هم مثل بلبلی محروم هستند

در جلسه هماهنگی بازی نفت مسجدسلیمان و نساجی، ناظر بازی اسامی محرومان دو تیم را به سرپرست های نساجی و نفت ابلاغ کرد

ناظر بازی به نفت مسجد سلیمان ابلاغ کرد؛ انتظاری و مقتدایی هم مثل بلبلی محروم هستند
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان، جلسه هماهنگی بازی تیم های نفت مسجد سلیمان و نساجی در مسجد سلیمان برگزار شد و پس از تعیین رنگ لباس بازیکنان دو تیم و مشخص شدن رنگ پیراهن دروازه بان ها، ناظر بازی اسامی محرومان را طبق صورت جلسه سازمان لیگ به نمایندگان دو تیم ابلاغ کرد.

طبق اعلام ناظر بازی، در تیم نفت مسجد سلیمان محمد بلبلی، نیما انتظاری و مجتبی مقتدایی حق همراهی تیم خود را ندارند اما این ابلاغ رسمی ناظر بازی با اعتراض سرپرست نفت همراه شد و او ادعا کرد فقط محمد بلبلی چهار اخطاره شده و دو بازیکن دیگر مشکلی برای بازی مقابل نساجی ندارند.

 این در حالی است که اسامی محرومان هفته نوزدهم لیگ بیستم بر اساس آنچه سازمان لیگ به عنوان برگزار کننده رقابتها به ناظران بازی ها ابلاغ کرده، با ادعای نفت مسجد سلیمان منافات دارد و نام مجتبی مقتدایی و نیما انتظاری هم در لیست بازیکنان محروم هفته نوزدهم لیگ بیستم ثبت شده است.

از مسجدسلیمان خبر می رسد ناظر بازی به نماینده نفت اعلام کرده اگر این دو بازیکن فردا مقابل نساجی بازی کنند و نساجی در ادامه به حضور غیر قانونی آنها معترض شود، نتیجه بازی تغییر خواهد کرد و عواقب هرگونه تصمیم گیری در خصوص بازی دادن به نفرات محروم را برعهده باشگاه میزبان گذاشت.

 تیم های نساجی و نفت مسجد سلیمان فردا از ساعت 17:00 در هفته نوزدهم لیگ بیستم به مصاف هم می روند.

مجتبی مقتدایی در آخرین بازی نفت مسجدسلیمان مقابل پرسپولیس 83 دقیقه برای تیمش بازی کرد، نیما انتظاری در آن بازی تعویض نشد ولی محمد بلبلی هم در اولین دقیقه وقت اضافی بازی جای خود را به وحید خشتان داد.

ت ت
کدخبر: 11701 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    کدام تیم قهرمان این فصل لیگ برتر می شود؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها