گزارش رادان از وضعیت امنیتی کشور در روز ۲۲ بهمن ماه

فرمانده فراجا گفت که راهپیمایی ۲۲ بهمن در سراسر کشور در امنیت کامل برگزار شد و گزارشی از وقوع هیچگونه ناامنی در کشور نداشتیم.

گزارش رادان از وضعیت امنیتی کشور در روز ۲۲ بهمن ماه
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان، سردار احمدرضا رادان در حاشیه بازدید امیر عزیزنصیرزاده، جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از قرارگاه انتظامی امام علی(ع) با اشاره به اتخاذ تدابیر انتظامی امنیتی و اشراف اطلاعاتی برای مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: خوشبختانه این مراسم در امنیت کامل برقرار شد و هیچ گونه ناامنی در کشور نداشتیم.

وی با اشاره به همکاری خوب مردم  با خادمان خود در انتظامی کشور به منظور برقراری نظم و امنیت مراسم باشکوه ۲۲ بهمن گفت: هموطنان در سراسر کشور با حضور پرشکوه خود نشان دادند که همواره با بصیرت، پیرو ولایت فقیه خود هستند و نمی‌گذارند دشمنان خدشه ای در اتحاد و همبستگی آنها وارد کنند. جا دارد از همراهی مردمان عزیز کشورمان با پلیس نیز قدردانی کنم.

فرمانده فراجا با تأکید براینکه برای برقراری نظم و امنیت مراسم باشکوه یوم الله ۲۲ بهمن و جشن ۴۵ سالگی انقلاب، کلیه همکاران در آماده‌باش کامل بودند، گفت: از همکاران پرتلاشم در سراسر کشور از مرز تا مرکز صمیمانه تشکر می‌کنم.

رادان گفت:‌ همچنین از تعامل و همکاری دیگر دستگاه ها و نیروهای مسلح، سپاه، بسیج، سازمان های اطلاعاتی، وزارت اطلاعات و همه نهادهای مرتبط با تأمین امنیت با پلیس نیز کمال تقدیر و تشکر را دارم.

همچنین امیر نصیرزاده، جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح نیز در جریان این بازدید از اقدامات انتظامی کشور در برقراری نظم و امنیت جشن ملی و راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر کرد و گفت: این مراسم در امنیت کامل برگزار شد و برگ زرین دیگری بر افتخارات مردم در حمایت از انقلاب اسلامی ایران افزوده شد.

منبع: ایسنا

ت ت
کدخبر: 200763 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها