نیوشا ضیغمی ایران را ترک کرد/ اولین عکس از خارج با تیپ اروپایی

نیوشا ضیغمی بازیگر جینگول ایرانی که این روزا با خفن بازیاش همه مدلا رو کشونده جاده خاکی، اخیرا از عمل مملای اروپاییش رونمایی کرد!

نیوشا ضیغمی ایران را ترک کرد/ اولین عکس از خارج با تیپ اروپایی
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان، نیوشا ضیغمی از بازیگران خوش چهره و محبوب سینما و تلویزیونه که این روزا بدجوری زده تو فاز تبلیغات و با رخ گیریای راه و بیراهش تبدیل شده به خفنی که دومی نداره. نیوشا ضیغمی اولین بار با بازی در فیلم اخراجی ها تونست توانایی هاش در زمینه بازیگری رو به خوبی به نمایش بذاره و پس از اون مسیرش برای نقش آفرینی در پروژه های دیگه هم باز شد. نیوشا ضیغمی نه تنها در بازیگری بلکه این روزها ثابت کرده در حوزه مد هم حسابی استعداد داره.

از اونجایی که نیوشا خانوم این روزا حسابی تونسته طرفدارای خفنی رو برای خودش دست و پا کنه، خیلیا رو هم تو فضای مجازی به این سمت کشونده که ببینن این بازیگر ژَذاب قبلا چطوری بوده که حالا تبدیل شده به یک فیس ژله ایِ باورنکردنی! خب واقعیت اینه که نیوشا ضیغمی از بازیگرانی به حساب میاد که جزو اولین ها در عمل بینی بودن و زمانی که سریال اخراجی ها رو به اتمام رسوند زد تو کار عمل بینی و یه سری تغییرات بنیادی تو چهره اش که خانوم خانوما رو از این رو به اون رو کرد.

Screenshot_2019-10-25-17-24-00-1

ت ت
کدخبر: 125060 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها