عکس| حاشیه خانم بازیگر با این تیپ!/ نازنین بیاتی چطور توانست این لباس‌ها را بپوشد؟

نازنین بیاتی بازیگر خوشگل ایرانی ظاهرا علاقه یادی به استفاده از کفش و بوت های پاشنه بلند در استایلش دارد که خیلی هم جذاب ترش می کند.

عکس| حاشیه خانم بازیگر با این تیپ!/ نازنین بیاتی چطور توانست این لباس‌ها را بپوشد؟
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان به نقل از گل کوچیک نازنین بیاتی بازیگر خوشگل ایرانی ظاهرا علاقه یادی به استفاده از کفش و بوت های پاشنه بلند در استایلش دارد که خیلی هم جذاب ترش می کند.

نازنین بیاتی بازیگر خوش چهره و محبوب ایرانی می باشد که خیلی زود توانست جایگاه خوبی برای خود در سینما به دست بیاورد. این بازیگر جوان در سریال های تلویزیونی چندان دیده نشد اما در عوض با ایفای نقش در فیلم "دربند" شناخته شد و خیلی زود به شهرت رسید. ناگفته نماند بازی در نقش اصلی سریال شبکه خانگی "مانکن" نیز سکوی پرتاب خوبی برای او در این عرصه شد.

نازنین بیاتی

نازنین بیاتی را اوایل کارش خیلی ها با ترانه علیدوستی اشتباه می گرفتند و بر این نظر بودن که شباهت بسیار زیادی به او دارد اما حالا دیگر خانم بازیگر اسم و رسم خود را دارد. نازنین بیاتی از هنرمندان بی حاشیه اما پر طرفداری می باشد که خیلی هم کشته مرده و فن پیج دارد. (ظاهرا یکسری منتظرند تا یه خانوم جِوون بازیگر بشه و خیلی سریع عاشق و شیفتش بشن!)

اما از این ها که بگذریم نازنین بیاتی همیشه در مراسمات از استایل های شیک و خوشگل استفاده می کنه. اما جدا از این ها با توجه به عکس هایی که از او گرفته شده ظاهرا خیلی هم علاقه مند به کفش های پاشنه بلند و جلو باز است تا ناخون و لاک و پاهایش هم مشخص باشد! در ادامه موردی از تیپ جذاب خانم خانما را در همین راستا مشاهده می کنید.

نازنین بیاتی

ت ت
کدخبر: 64647 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    کدام تیم قهرمان این فصل لیگ برتر می شود؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها