عکس| غوغای خانم بایگر در کنار ساحل با این تیپ!/ نازنین بیاتی چرا این لباس‌ها را پوشید؟

عکسی از خانم بازیگر معروف و مشهور با تیپی متفاوت لب دریا منتشر شد.

عکس| غوغای خانم بایگر در کنار ساحل با این تیپ!/ نازنین بیاتی چرا این لباس‌ها را پوشید؟
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان به نقل از رکنا، نازنین بیاتی متولد ۱۵ دی ۱۳۶۸ ، اهل تهران و مشغول بازیگری است. نازنین بیاتی ازدواج نکرده و مجرد است. نازنین بیاتی دانش‌آموخته رشته تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی است. اولین حضور نازنین بیاتی در سینما فیلم دربند بود و درخشید. نازنین بیاتی نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از سی و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر و در همه‌پرسی از نویسندگان و منتقدان، به عنوان بهترین بازیگر جشنواره سی و یکم فیلم فجر انتخاب شد.

 

نازنین+بیاتی

 

زندگی شخصی نازنین بیاتی

نازنین بیاتی بازیگر توامند کشورمان که در سریال خانگی گلشیفته خوش درخشیده متولد 15 دی 1368 در تهران، است او فارغ التحصیل رشته تئاتر با گرایش طراحی صحنه از دانشگاه آزاد است وعلاوه بر بازیگری، مدتی طراح لباس و صداپیشه نیز بود و در عرصه موسیقی نیز وارد شده است.

 

خانواده نازنین بیاتی

مادرنازنین بیاتی اهل قم و پدرش اهل تفرش است و دارای دو خواهر به نام های ندا و نغمه دارد ، محل زندگی این بازیگر جوان در منیریه است .

 

از علاقه تا ورود به بازیگری

نازنین بیاتی در کنار کار طراحی که رشته اصلی او بود به بازیگری نیز پرداخته استبنابراین نا آشنا به بازیگری نبوده است.اماعلاقه اش به بازیگری از ترم چهار دانشگاه با درس مبانی شروع شد و از طریق یکی از دوستانش برای تست فیلم به دفتر آقای شهبازی کارگردان رفت و بدون کلاس بازیگر شد.

ت ت
کدخبر: 64448 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    هزار روز از آغاز دولت سیدابراهیم رئیسی گذشت، آیا رئیس جمهور توانسته در این هزار روز به وعده هایی که در انتخابات 1400 داده بود عمل کند؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها