عکس باورنکردنی| همسر فوتبالیست معروف تیم ملی برای دیدن هووی خود راهی روسیه شد!

سردار آزمون در 11 دی ماه 1373 در گنبدکاووس واقع در استان گلستان به دنیا آمد. او یک ترکمن اصیل است که به این اصالت افتخار می کند. پدرش خلیل آزمون بازیکن سابق والیبال است که در حال حاضر به مربی گری والیبال مشغول است. مادرش خانه دار است و تنها یک خواهر به نام سولماز دارد

عکس باورنکردنی| همسر فوتبالیست معروف تیم ملی برای دیدن هووی خود راهی روسیه شد!
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان؛ به نقل از پاتوق آنلاین، سردار آزمون در 11 دی ماه 1373 در گنبدکاووس واقع در استان گلستان به دنیا آمد. او یک ترکمن اصیل است که به این اصالت افتخار می کند. پدرش خلیل آزمون بازیکن سابق والیبال است که در حال حاضر به مربی گری والیبال مشغول است. مادرش خانه دار است و تنها یک خواهر به نام سولماز دارد.

آناهیتا-زن-ایرانی-سردار-آزمون-دیدار-هویش-روسیه-رفت--عکس-90306

قایدی فوتبال خود را از تیم‌های پایه باشگاه ایران‌جوان بوشهر آغاز کرد و توانست در فصل ۹۶–۱۳۹۵ به تیم اصلی این باشگاه راه پیدا کند. وی در نخستین فصل بازی خود توانست ۱۰ گل برای تیمش بزند و عنوان پدیده لیگ یک را نیز در آن سال کسب کرد.

سردار آزمون (زادهٔ ۱۱ دی ۱۳۷۳ در گنبد کاووس) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست مهاجم برای باشگاه فوتبال لیون و تیم ملی فوتبال ایران بازی می‌کند. او در عرصه ملی در تمامی رده‌های سنی تیم ملی به میدان رفته‌است و اکنون بهترین گلزن در ترکیب تیم ملی ایران می‌باشد.

از باشگاه‌هایی که سردار آزمون در آن‌ها حضور داشته‌است، می‌توان به باشگاه فوتبال سپاهان اصفهان، باشگاه فوتبال روستوف، باشگاه فوتبال روبین کازان و باشگاه فوتبال زنیت سن پترزبورگ اشاره کرد. او همچنین در لیگ قهرمانان اروپا ۴ گل به ثمر رسانده‌است و بهترین گلزن ایرانی لیگ قهرمانان اروپاست.

ت ت
کدخبر: 58854 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    هزار روز از آغاز دولت سیدابراهیم رئیسی گذشت، آیا رئیس جمهور توانسته در این هزار روز به وعده هایی که در انتخابات 1400 داده بود عمل کند؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها