بازیگر معروف سریال‌های «مهران غفوریان» برای همیشه از ایران رفت!+ عکس

پرستو صالحی پستی با عنوان «گاهی برای بودن باید رفت. سخت بود دل کندن خیلی سخت… » را در صفحه شخصی اش در فضای مجازی منتشر کرد.

بازیگر معروف سریال‌های «مهران غفوریان» برای همیشه از ایران رفت!+ عکس
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان؛ این پست پرستو صالحی این شائبه را در اذهان ایجاد کرده است که گویا این بازیگر سینما و تلویزیون از کشور مهاجرت کرده است.

5123512621

پرستو صالحی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، متولد نهم آبان ماه ۱۳۵۶ تهران یک برادر دارد به نام امیر و خواهر خوانده ای داشته به نام مژگان که به علت سرطان خون فوت کرده است! 

او مجموعه خاطرات خواهر ناتی اش را بصورت یک کتاب چاپ کرده و از این کار بسیار خوشحال است .

او دانشجوی انصرافی تئاتر است و معتقد است که کار تجربی بهتر است تا تئوری.

پرستو صالحی‌ در گفتگو با خبرنگار گفت‌: ‌ مجرد هستم و با مادر و برادرم‌ زندگی‌ می‌کنم‌،همچنین‌ دانشجوی‌ انصرافی‌ تئاتر هستم‌ و کار بازیگری‌ را از سال‌ ۷۶ شروع‌ کردم‌…

اولین فیلمی که به آن علاقه پیدا کرد سلطان قلبها بوده و اولین فعالیت او در حرفه ی تئاتر با نام نغمه های خورشید است و بعد از این کار در سریالی با نام محاکمه بازی کرده که یک کار تاریخی به کارگردانی حسن هدایت و بعد از آن در سه فیلم نود دقیقه ای که توسط سیما فیلم ساخته شده با نام های یک روز طولانی آبی و بعد از آن در سریال های عشق سالهای جنگ در کنار فرها جم ،تب ، مهر پنهان، همسفر، این زمینی ها، چشم هایش و در سری دوم زیر آسمان شهر ایفای نقش کرده .

در فیلم سینمایی خانه ای بر روی آپ نقش کوتاهی را در ابتدای فیلم در صحنه ی ماشین بر عهده داشت .او بازی نیکی کریمی را الگویی برای خود می داند و دوست دارد روزی مانند آنها بازی کند. صالحی همچنین در مجموعه‌های متعددی بازی کرده است که از بین آن‌ها می‌توان به سریال «ارث بابام» مهران غفوری اشاره کرد.

ت ت
کدخبر: 43076 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها