خاطره ای که «محسن رضایی» تعریف کرد

فرمانده پیشین سپاه با اشاره به خاطره‌ای از معرفی شهید حسن باقری از سوی رهبر معظم انقلاب نوشت: وقتی حضرت آقا، حسن باقری را به من معرفی کردند، متوجه شدم او توان و جسارت کافی برای برعهده گرفتن یک مسئولیت بزرگ در واحد اطلاعات و عملیات سپاه و انجام ماموریت‌های غیرممکن را دارد.

خاطره ای که «محسن رضایی» تعریف کرد
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان، «محسن رضایی»،  فرمانده پیشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در توییتر خود با اشاره به خاطره‌ای از معرفی شهید حسن باقری از سوی رهبر معظم انقلاب نوشت: وقتی حضرت آقا، حسن باقری را به من معرفی کردند، متوجه شدم او توان و جسارت کافی برای برعهده گرفتن یک مسئولیت بزرگ در واحد اطلاعات و عملیات سپاه و انجام ماموریت‌های غیرممکن را دارد. سلاح اصلی او ایمان به خدا، عشق به انقلاب و ایران و هوش فراوان‌اش بود.

«غلامحسین افشردی» معروف به حسن باقری از فرماندهان جوان و استراتژیست دفاع مقدس بود که در عملیات فتح‌المبین، رمضان و بیت‌المقدس نقش موثر و فعالی داشت. آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد ۱۳۶۱ خورشیدی از مهمترین دستاوردهای عملیاتی و فرماندهی وی محسوب می‌شود.

 

ت ت
کدخبر: 63750 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    هزار روز از آغاز دولت سیدابراهیم رئیسی گذشت، آیا رئیس جمهور توانسته در این هزار روز به وعده هایی که در انتخابات 1400 داده بود عمل کند؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها