مشاور ویژه دبیرکل سازمان ملل:

برای حل بحران مشروعیت لیبی تلاش کنید

مشاور ویژه دبیرکل سازمان ملل خواهان احترام به خواسته ۲.۵ میلیون لیبیایی که کارت‌های شرکت در انتخابات خود را دریافت کرده‌اند، شد.

برای حل بحران مشروعیت لیبی تلاش کنید
بیشتر بخوانید:

به گزارش مُنیبان از شبکه خبری روسیا الیوم، استفانی ویلیامز، مشاور ویژه دبیرکل سازمان ملل توییت کرد: کمیته زنان در مجمع گفتگوی سیاسی لیبی یک نشست مشورتی به صورت ویدیو کنفرانس برگزار کرد که در آن چالش‌های پیش‌روی روند انتخاباتی را بررسی کردیم.

ویلیامز افزود: همانند همیشه از توصیه‌های سازنده، اصولی و عمیق طرف‌های شرکت‌کننده که در گذشته نقشی پیشگامی در گفتگو ایفا کردند، تقدیر می‌کنم.

مشاور ویژه دبیرکل سازمان ملل در ادامه نوشت: جدول زمانی تعیین شده در نقشه راه مجمع گفتگوی سیاسی لیبی را که تا ژوئن سال جاری ادامه دارد، به عنوان چارچوب اقدام تعیین شده از سوی شورای امنیت برای راه‌حل جامع دوره انتقالی در لیبی یادآور شدم.

او با تاکید بر لزوم احترام به خواست ۲.۵ میلیون لیبیایی که کارت‌های شرکت در انتخابات خود را دریافت کرده‌اند، تلاش‌هایی فوری و جدی برای حل بحران مشروعیت را که نهادهای ملی لیبی با آن مواجه هستند، خواستار شد.

عماد السایح، رئیس کمیسیون انتخابات لیبی اعلام کرد: با توجه به مدت قانونی که باید ۳۰ روز از تاریخ قبلی انتخابات گذشته باشد، ۲۴ ژانویه به عنوان تاریخ جدید برگزاری انتخابات ریاست جمهوری لیبی تعیین شد.

ت ت
کدخبر: 59642 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    کدام تیم قهرمان این فصل لیگ برتر می شود؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها