پاسکاری دولت و مجلس بر سر یک انتخاب!

نماینده مردم رباط کریم در نشست علنی در تذکری خطاب به هیئت‌رئیسه مجلس گفت: به ما می‌گویند از محل خود و از اعضای ستاد آیت‌الله رئیسی کسی را برای فرمانداری معرفی کنید؛ اما از ۲۰ نفر نیز حتی یک نفر را محض احترام قبول نمی‌کنند و می‌گویند ما استانداریم و هر کاری بخواهیم انجام می‌دهیم.

پاسکاری دولت و مجلس بر سر یک انتخاب!
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان، ‌حسن نوروزی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، توپ را در زمین دولت انداخت. او در نشست علنی در تذکری خطاب به هیئت‌رئیسه مجلس گفته است: «به ما می‌گویند از محل خود و از اعضای ستاد آیت‌الله رئیسی کسی را برای فرمانداری معرفی کنید؛ اما از ۲۰ نفر نیز حتی یک نفر را محض احترام قبول نمی‌کنند و می‌گویند ما استانداریم و هر کاری بخواهیم انجام می‌دهیم. به آقایان بفرمایید همراهی و همفکری خوب است، به‌خصوص که ما را ۱۵ سال است که می‌شناسید و اقوامی در استان تهران نداریم و کسی را معرفی نمی‌کنیم. خودشان گفته بودند فردی بومی و از ستاد آیت‌الله رئیسی معرفی کنید؛ اما بعد می‌روند و با روزنامه ایران و... مصاحبه‌های دیگری می‌کنند».

حرف‌های دیروز نوروزی واکنشی بود به ماجرای معرفی یازدهمین فرماندار شهرستان رباط‌کریم. در فیلم منتشر‌شده از این مراسم، حسن نوروزی نماینده مجلس نسبت به عدم انتخاب گزینه مطرح‌شده از سوی خود در حین جلسه به محسن منصوری استاندار تهران اعتراض می‌کند و استاندار تهران بعد از شنیدن این اعتراض در توضیح به حضار نشست می‌گوید: «گزینه‌هایی که به‌عنوان فرماندار بومی معرفی شده بودند، هر‌کدام به نوعی شرایط احراز صلاحیت برای این پست را نداشتند». منصوری همچنین خطاب به نماینده رباط‌‌کریم تأکید می‌کند که شما نباید به جای استاندار، فرماندار منصوب کنید».

 

ت ت
کدخبر: 56748 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    کدام تیم قهرمان این فصل لیگ برتر می شود؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها