شکستی دیگر برای تل‌آویو/ توطئه بزرگ اسرائیل خنثی شد

منابع خبری روز چهارشنبه گزارش دادند، نیروهای امنیتی الجزایر توانستند یک توطئه تروریستی را که از سوی رژیم صهیونیستی حمایت شده بود، خنثی کنند.

شکستی دیگر برای تل‌آویو/ توطئه بزرگ اسرائیل خنثی شد
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان؛ از خبرگزاری رویترز، تلویزیون رسمی الجزایر اعلام کرد، نیروهای امنیتی این کشور موفق شده‌اند یک توطئه تروریستی را که با حمایت‌ رژیم صهیونیستی و یک کشور در شمال آفریقا طرح‌ریزی شده بود، خنثی کنند.

بر اساس این گزارش، این طرح قرار بود که از سوی یک شبکه تروریستی جدایی طلب در الجزایر انجام شود که توسط نیروهای امنیتی این کشور خنثی شده است.

این گزارش می‌افزاید، طرف‌های مذکور قصد داشتند با توطئه طرف‌های جدایی طلب داخلی دست به اقدام مسلحانه در خاک الجزایر بزنند.

هنوز جزئیات بیشتری از این طرح تروریستی گزارش نشده است.

پیش‌تر ریاست جمهوری الجزایر اعلام کرده بود که پلیس این کشور ۲۲ نفر را به ظن دست داشتن در آتش سوزی‌های مرداد ماه در این کشور دستگیر کرده که مسؤولیت اصلی این آتش سوزی‌ها برعهده دو گروه «رشاد» و «الماک» است که از سوی مغرب و رژیم صهیونیستی حمایت می‌شوند.

همچنین روزنامه فرانسوی «لوموند» در گزارشی نوشته بود که مقامات مغرب بین سال‌های ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۹ با استفاده از نرم افزار جاسوسی پیگاسوس ساخت رژیم صهیونیستی تلفن‌های مقام‌های ارشد غیرنظامی و نظامی الجزایر را به شکل گسترده هدف قرار داده‌اند.

الجزایر روابط دیپلماتیک خود را با مغرب قطع کرده و مخالف عضویت رژیم صهیونیستی در اتحادیه آفریقا است.

ت ت
کدخبر: 43790 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    کدام تیم قهرمان این فصل لیگ برتر می شود؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها