ضربه سنگین به آمریکا وارد شد+ فیلم

یک کاروان نظامی ائتلاف آمریکایی در ناصریه استان ذی قار عراق دو بار مورد حمله قرار گرفت.

حجم ویدیو: 2.19M | مدت زمان ویدیو: 00:00:30 دانلود ویدیو
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان، منابع نزدیک به مقاومت جمعه شب با اعلام این خبر افزودند، این حمله دو مرحله‌ای را گروه مقاومتی موسوم به «سرایا اولیاء الدم» در عملیاتی به نام «ثار السبایا» انجام داده و تصاویر آن را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده است.

حملات به کاروان‌های پشتیبانی، منافع و نیروهای آمریکایی در عراق در طول یکسال و نیم گذشته به نحو برجسته افزایش یافته و برخی از گروه‌های مقاومت توانسته‌اند پایگاه‌های نظامی آمریکا را در «عین الاسد» (الانبار)، «الحریر» (اربیل) و «ویکتوریا» (نزدیک فرودگاه بین‌المللی بغداد) هدف قرار دهند.

تاکنون دولت عراق و نیروهای آمریکایی از شناسایی هویت واقعی گروه‌های مقاومت نوظهور و ممانعت از این حملات به منافع آمریکا در عراق ناکام مانده‌اند.

نیروهای آمریکایی با وجود گذشت بیش از یکسال از مصوبه پارلمان این کشور در مورد خروج اشغالگران از عراق همچنان از این اقدام سر باز می‌زنند.

آمریکایی‌ها به بهانه حضور داعش در عراق همچنان بر ادامه اشغال این کشور در حالی تاکید دارند که اخبار متعددی حاکی از جابجایی هوایی عناصر داعش به وسیله بالگردهای آمریکایی در عراق و سوریه وجود دارد و اساسا آمریکایی‌ها سال‌هاست که اقدامی علیه تروریست‌های داعشی نکرده‌اند.

ت ت
کدخبر: 40272 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    کدام تیم قهرمان این فصل لیگ برتر می شود؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها