رهبر انقلاب رای خود را به صندوق رای انداختند/ رهبری: هرچه رای بیشتر باشد مجلس قوی‌تر است و هرچه مجلس قوی‌تر باشد امکان کار در کشور بیشتر است

رهبر انقلاب با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) جهت انجام فرایند رای‌گیری در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ابتدایی‌ترین ساعت شروع رای گیری شرکت کردند.

رهبر انقلاب رای خود را به صندوق رای انداختند/ رهبری: هرچه رای بیشتر باشد مجلس قوی‌تر است و هرچه مجلس قوی‌تر باشد امکان کار در کشور بیشتر است
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در اولین دقایق آغاز رای‌گیری مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در تهران، با حضور در حسینیه امام خمینی(ره)، در این دور از انتخابات که به صورت الکترونیکی برگزار شد، شرکت کردند.
رهبر انقلاب اسلامی بعد از شرکت در انتخابات با اشاره به تفاوت نداشتن مرحله اول و دوم انتخابات، تاکید کردند: اهمیت مرحله دوم کمتر از مرحله اول نیست و مردم با حضور خود در این مرحله از انتخابات، مجلس را تکمیل کنند.
رهبر انقلاب اسلامی، انتخابات را نشانه حضور مردم و اراده و تصمیم‌گیری آنان دانستند و گفتند: وظیفه ملی هر فردِ دوستدار پیشرفت کشور و نزدیک شدن آن به مقاصد بزرگ، شرکت در انتخابات است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خاطر نشان کردند: هرچه رای بیشتر باشد، مجلس قوی‌تر خواهد بود و هرچه مجلس قوی‌تر باشد، امکان کار در کشور بیشتر است.

ت ت
کدخبر: 214148 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    کدام تیم قهرمان این فصل لیگ برتر می شود؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها