نظر رسمی دولت ابراهیم رئیسی درباره صدور گواهینامه موتور برای زنان اعلام شد

وزیر کشور در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است گواهینامه موتورسواری برای بانوان صادر شود، گفت: فعلا چیزی در دستور کار نیست.

نظر رسمی دولت ابراهیم رئیسی درباره صدور گواهینامه موتور برای زنان اعلام شد
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان، احمد وحیدی، وزیر کشور، در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است گواهینامه موتورسواری برای بانوان صادر شود، گفت: فعلا چیزی در دستور کار نیست.

احمد وحیدی درخصوص اظهارنظر اخیر فراجا درخصوص نیاز به تجهیزات لازم برای اجرای طرح نور و لزوم نیاز دولت به این مجموعه، گفت: بله دولت حتماً برابر قانونی هم که امسال تصویب شده و در قانون پیش بینی شده هم آمده که عزیزان فراجا باید به دوربین‌های البسه مجهز شوند ان‌شاءالله دولت حتماً کمک خواهد کرد.

وی در رابطه با بحث حقابه از افغانستان، اظهار داشت: ریاست محترم جمهور دنبال این کار هستند، وزارت نیرو دنبال این کار است و طرف مقابل هم تاکنون که در مباحثات و محاورات همواره تاکید کردند که تعهدشان را انجام می دهند ولی خب طبیعتاً ما انتظارمان این است که به طور واقعی و عملی این اتفاق در صحنه رقم بخورد.

وحیدی در پاسخ به این سوال که «ممکن است مانند هیرمند ما یک معاهده آبی هم در مورد هریرود داشته باشیم؟» ابراز داشت: این مساله مربوط به مسیر توافق طرفینی می‌شود این باید در دستور قرار بگیرد و بررسی شود ولی این نیاز به زمان بندی خاص خودش دارد.

منبع: ایلنا

ت ت
کدخبر: 213866 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    کدام تیم قهرمان این فصل لیگ برتر می شود؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها