نماینده مردم تهران در مجلس:

سال ۹۸ برنامه توجیهی نمایندگان در هتل تهران برگزار شد اما کسی سروصدا نکرد

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: سال ۹۸ هم برنامه توجیهی نمایندگان در هتل تهران برگزار شد اما کسی سروصدایی نکرد.

سال ۹۸ برنامه توجیهی نمایندگان در هتل تهران برگزار شد اما کسی سروصدا نکرد
بیشتر بخوانید:

غلامحسین رضوانی، نماینده مردم تهران در مجلس، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی منیبان در رابطه ریاست احتمالی مجلس آینده اظهار کرد: تا زمانی که مجلس به شکل رسمی تشکیل نشده نمی توان در این رابطه اظهارنظر کرد. 

او در رابطه با همایش لاکچری اخیر قالیباف در هتل تهران و حواشی آن اظهار کرد: این برنامه کاملا روتین بوده و قالیباف اشتباهی مرتکب نشده است.

رضوانی تاکید کرد: همیشه در آغاز مجالس برای کسانیکه به مجلس راه یافته‌اند برنامه توجیهی ۲-۳ روزه تشکیل می‌دهند و کاری کاملا روتین و  معمول همه دوره‌ها بوده است. در دوره قبلی هم، وقتی انتخاب شدیم یک برنامه ۲-۳ روزه آموزشی برای ما گذاشتند.

او یادآور شد: قالیباف برنامه لاکچری نگرفته است و دفعه قبل و در سال ۹۸ این برنامه در هتل تهران برگزار شد.

رضوانی تصریح کرد: هر هزینه ای که قالیباف کرده قبلا هم انجام شده است برخی دوست دارند فقط به حواشی بپردازند.  همین هتل و  برنامه‌های توجیهی در سال ۹۸ برگزار شد، من  در برنامه‌های توجیهی نبوده‌ام ولی قاعدتا همان برنامه بوده و چیز جدیدی اتفاق نیفتاده است. 

رضوانی خاطرنشان کرد: ندیدم در سال ۹۸ کسی سروصدا کند همین کسانی که الان سروصدا می‌کنند چرا آن زمان هیچ حرفی نزدند؟ مثلا توقع داشتند نمایندگان به مسافرخانه ای در راه آهن بروند؟ اگر چنین چیزی را می خواهند بگویند.

ت ت
کدخبر: 213771 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    کدام تیم قهرمان این فصل لیگ برتر می شود؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها