واکنش یک امام جمعه به کمپین «رأی نمی‌دهیم»

امام جمعه موقت یزد گفت: جمله رای نمی‌دهیم، سخن دشمنان است و ما اعتقاد داریم که این دولت و مجلس می‌توانند مشکلات را حل کنند.

واکنش یک امام جمعه به کمپین «رأی نمی‌دهیم»
بیشتر بخوانید:

به گزار ش منیبان به نقل از ایسنا، امام جمعه موقت یزد گفت: جمله رای نمی‌دهیم، سخن دشمنان است و ما اعتقاد داریم که این دولت و مجلس می‌توانند مشکلات را حل کنند.

حجت الاسلام سید ناصر محمدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یزد که در مسجد ملااسماعیل برگزار شد، با تأکید بر اینکه علاج نارضایتی‌ها در پای صندوق رای است، گفت: قهر با صندوق رای مشکلی را حل نمی‌کند و بر این اساس مجلس ضعیفی تشکیل می‌شود.

وی افزود: جمله رای نمی‌دهیم، سخن دشمنان است و ما اعتقاد داریم که این دولت و مجلس می‌توانند مشکلات را حل کنند.

خطیب جمعه یزد بر لزوم انتخاب افراد اصلح با تحقیق و بررسی تأکید کرد و اظهار داشت: ۱۵ هزار نفر در سراسر کشور تایید صلاحیت شده اند که این تعداد در استان یزد ۲۴۷ نفر است و افراد بسیار توانایی در این جمع حضور دارند.

وی ادامه داد: دانشگاه و حوزه باید پیگیر عملکرد افراد منتخب شده و از آنها گزارش کار بخواهند.

محمدی با اشاره به ۱۰ اسفندماه سالروز آغاز حمله موشکی عراق به ایران گفت: ایران در آن روز هیچ موشکی نداشت و دیگران هم از تحویل موشک به ما دریغ می‌کردند، اما امروز به جایی رسیده ایم که موشک‌های قاره پیما و نقطه زن در اختیار داریم و حتی گردن کلفت‌های دنیا هم جرات ندارند در برابر ما قدعلم کنند.

وی ایران قوی را نتیجه تلاش جوانان توصیف کرد و خاطرنشان ساخت: ما باید در سه محور نظامی، علم و دانش و همچنین اقتصاد پیشرفت کنیم. امروز در کشور فراوانی نعمت است، اما مشکل گرانی را داریم که باید این مشکل هم حل شود.

خطیب جمعه یزد با اشاره به در پیش بودن عید بزرگ نیمه شعبان و میلاد خجسته امام زمان (عج) بر بزرگداشت این عید بزرگ و آذین بندی خانه‌ها و خیابان‌ها و کوچه‌ها تاکید کرد.

محمدی نامگذاری نیمه شعبان به عنوان روز جهانی مستضعفین را چراغ امیدی برای همه مستضعفین جهان دانست.

ت ت
کدخبر: 202474 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها