در بخشی از خاطرات آیت الله هاشمی آمده است؛

تجمع ملی‌گراها اطراف دانشگاه تهران و پارک لاله| پلیس و حزب‌اللهی‌ها ورود کردند

مرحوم هاشمی رفسنجانی در ۲۲ بهمن‌ماه ۱۳۷۹ خاطره سفر به مشهد را روایت کرده ایت.

تجمع ملی‌گراها اطراف دانشگاه تهران و پارک لاله| پلیس و حزب‌اللهی‌ها ورود کردند
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان، متن کامل خاطرات اکبر هاشمی رفسنجانی به شرح زیر است.

ساعت سه بامداد بیدار شدم. به اتاق مخصوص شمال مسجد گوهرشاد رفتم‌ که مشرف بر رواق دارالحفاظ است و زیارت‌ کردم. بعد از نماز صبح، مطالعه کردم و مصاحبه درباره جنگ را اصلاح نمودم. تا ساعت ده و نیم خوابیدم.

آقای [عباس واعظ] طبسی، [تولیت آستان قدس رضوی] آمدند. با هم به صحن جامع رضوی، برای سخنرانی در مراسم [سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی] رفتیم. صحن عظیمی است؛ شش هکتار. جمعیت خوبی بود. گفتند، از سال‌های قبل بهتر است. آقای طبسی خیرمقدم گفتند و من سخنرانی مفصلی دربارة ۲۲ بهمن و محتوای انقلاب و نقش خراسان در تاریخ اسلام و انقلاب و انتظارات از خراسان و طرح‌های مهم عمرانی و توسعه، ایراد کردم.

عصر ساعت چهار و نیم به فرودگاه رفتیم. آقای طبسی هم با خانواده آمدند و با هم به سوی تهران پرواز کردیم. مغرب به تهران رسیدیم. آقای [محمدرضا] نوری شاهرودی و محسن، مهدی، یاسر، عفت و جمعی از بستگان، همراه بودند. فاطی هم قرار گذاشته بود بیاید، ولی به هواپیما نرسید. دکتر سعید [لاهوتی، همسر فاطی] آمد و راجع به مسائل خانوادگی، مذاکراتی شد.

امروز هم گروهی از ملی‌گراها، در اطراف دانشگاه [تهران] و پارک لاله، اجتماعی علیه نظام داشته‌اند که با دخالت پلیس و حزب‌اللهی‌ها متفرق شده‌ و تعدادی دستگیر شده‌اند؛ مطابق معمول، رسانه‌های خارجی آن را بزرگ کرده‌اند.

ت ت
کدخبر: 200857 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    کدام تیم قهرمان این فصل لیگ برتر می شود؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها