نقشه احمدی نژاد برای انتخابات لو رفت!

عباس امیری‌فر، که روزگاری در دولت احمدی نژاد حضور داشت و سپس راهش را از او جدا کرد گفت: تلاش‌های احمدی نژاد برای ورود به انتخابات ریاست جمهوری است.

نقشه احمدی نژاد برای انتخابات لو رفت!
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان، عباس امیری‌فر، که روزگاری در دولت احمدی نژاد حضور داشت و سپس راهش را از او جدا کرد گفت: تلاش‌های احمدی نژاد برای ورود به انتخابات ریاست جمهوری است. شرایط اقتصادی هم به‌گونه‌ای است که تصور و حتی توهم او این است که دولت زمین خورده و موفق به مهار تورم و گرانی نیست؛ سپس نظام مجبور می‌شود پشت او بایستد. توهمی که تحقق آن بسیار است چرا که نظام دیگر به او اعتماد نمی‌کند.

به گزارش خبرآنلاین، وی تاکید کرد: او دیگر دنبال مشایی و بقایی نیست و به دنبال‌ شخصیت‌های جدیدی مثل آقای بیگی، دکتر الهام، شیخ‌الاسلام و سید حسن موسوی است‌.

امیری فر گفت: ممکن است یک تعدادی هم وارد انتخابات شوند که اگر خودش رد صلاحیت شد و یارانش رای آوردند، در کسوت معاون اولی کار کرده و خودش را از صحنه سیاسی محو نکند. آمدن او در انتخابات ۱۴۰۴ و ردصلاحیت او از سوی شورای نگهبان قطعی است.

وی گفت: احمدی نژاد به دنبال چهره‌سازی است تا آرام آرام وارد صحنه شده در آستانه انتخابات حرف بزند و برای ریاست جمهوری برنامه ریزی کند. او معمولا زودتر از موعد مقرر وارد صحنه می‌شود و مشخصا که می‌خواهد به عنوان کاندیدای اصلی ریاست‌جمهوری فعالیت خود را علنی کند.

منبع: خبرآنلاین

ت ت
کدخبر: 200585 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    کدام تیم قهرمان این فصل لیگ برتر می شود؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها
      • مدیر کل روابط کار و جبران خدمت وزارت کار از پیشنهاد کاهش مدت زمان استفاده از بیمه بیکاری و امکان سهیم شدن کارگران در…