آغاز حملات تلافی‌جویانه ایالات متحده در سوریه؟ شبکه تلویزیونی ای‌بی‌سی چه گفت؟

شبکه تلویزیونی ای بی سی آمریکا که به نقل از یک مقام رسمی آغاز حملات تلافی‌جویانه ایالات متحده در سوریه را تأیید کرده بود با تصحیح این خبر نوشت: حملات رخ داده از سوی آمریکا نبوده است.

آغاز حملات تلافی‌جویانه ایالات متحده در سوریه؟ شبکه تلویزیونی ای‌بی‌سی چه گفت؟
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان، شبکه تلویزیونی ای بی سی آمریکا که به نقل از یک مقام رسمی آغاز حملات تلافی‌جویانه ایالات متحده در سوریه را تأیید کرده بود با تصحیح این خبر نوشت: حملات رخ داده از سوی آمریکا نبوده است. تلویزیون دولتی سوریه نیز از حملات هوایی به چندین تأسیسات نظامی در استان دیر الزور از سوی هواپیماهای ناشناس خبر داده بود. 

برخی شبکه های خبری منطقه ای و بین المللی نیز اخبار مشابهی را مخابره و از تلفات این حملات نیز آمارهایی را منتشر کرده بودند 

گروه موسوم به دیدبان حقوق بشر سوریه نیز بمباران هوایی مواضعی در شهر «بوکمال» در مرز با عراق و دو ‌منطقه «الشبلی» و «الحیدریه» واقع در حومه شهر «المیادین» در استان «دیرالزور»  در شرق سوریه را اعلام کرده بود.

در حالی که بیشتر رسانه های غربی و منطقه ای با انتشار اخباری از این دست مدعی عملیات انتقام جویانه آمریکا به تلافی کشته سدن سه سرباز آمریکا در حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به پایگاه این کشور در مرز اردن و عراق شده بودند اما هنوز هیچیک از مقامات رسمی واشینگتن انجام عملیات از سوی ارتش این کشور را تایید نکرده اند.

ت ت
کدخبر: 199467 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    کدام تیم قهرمان این فصل لیگ برتر می شود؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها