سفر درمانی فاطمه هاشمی به سوئیس| به محسن که اروپاست گفتم که پیش فاطی برود

آیت الله هاشمی رفسنجانی بیست و نهم دی سال ۷۹ روایتی از سفر درمانی دخترش به سوئیس، بودجه صداوسیما و شورای نگهبان و برخی اخبار بین‌المللی نوشته‌ است.

سفر درمانی فاطمه هاشمی به سوئیس| به محسن که اروپاست گفتم که پیش فاطی برود
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان، در بخشی از خاطرات آیت الله هاشمی آمده است:

ساعت ده صبح به دفترم رفتم و پس از انجام کارهای مانده، به کوشک رفتم. با اینکه امروز به عنوان «روز هوای پاک» اعلان شده و خواسته شده که اتومبیل‌ها کمتر بیرون بیایند، مثل روزهای دیگر، ترافیک سنگین و راه‌بندان بود. عصر به خانه آمدم و تا آخر شب، به مطالعه تاریخ امام صادق(ع) برای خطبه‌های جمعه فردا پرداختم.

یاسر آمد و گفت، موجودی کتاب «کارنامه و خاطرات ۱۳۶۰؛ عبور از بحران»، در حال اتمام است و قرار شد چاپ نهم انجام شود. راجع به صدور شن و ماسه و مصالح ساختمانی به کویت، گزارشی داد. خانم اسدی که همراه فاطی - برای معالجه پای فاطی- به سوییس رفته، تلفنی خبر داد که بناست، فردا به بیمارستان برود و اگر دکتر صلاح دید، عمل شود؛ اما فاطی مضطرب است و خوب است یکی از برادران، به سوییس بیایند. به محسن که برای کارهای [شرکت] مترو در اروپاست، تلفن کردم که به آنجا برود. اطلاع داد که با فاطی تماس گرفته و قرار گذاشته که برود.

بیانیه‌های تُند علیه قوه قضائیه در مورد محکومیت مسافران [کنفرانس] برلین، در داخل و خارج ادامه دارد و تعجب این است که قُبح حمایت خارجی‌ها از افراد داخلی، ریخته و عادی شده و حتی اتحادیه اروپا و وزارتخانه‌های امورخارجه بعضی دول غرب و آمریکا هم رسماً حمایت‌کرده‌اند. مشاجره بر سرکم‌ شدن اعتبارات صداوسیما و شورای نگهبان در مجلس ادامه دارد و تبلیغات برای نامزدی آقای خاتمی، [در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۳۸۰] هم اوج می‌گیرد.

پسر صدام [حسین، رئیس‌جمهور عراق]، اعلام کرده که کویت جزیی از خاک عراق است و جنگ نفت ادامه دارد و [جرج بوش]، رئیس‌جمهور جدید آمریکا گفته، تحریم علیه عراق، تاکنون موفق نبوده و باید تشدید شود.

ت ت
کدخبر: 197366 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    کدام تیم قهرمان این فصل لیگ برتر می شود؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها