عکس از سربازان اسیر که توسط صهیونیست‌ها کشته شدند + ببینید

گردان‌های القسام ویدیویی را از سربازان اسیر صهیونیستی منتشر کردند که اخیرا توسط ارتش رژیم صهیونیستی کشته شدند.

عکس از سربازان اسیر که توسط صهیونیست‌ها کشته شدند + ببینید
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان، گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس ویدیویی را از سربازان اسیر صهیونیستی که اخیرا توسط ارتش رژیم صهیونیستی در محله الشجاعیه در شرق غزه کشته شدند، منتشر کرد. در این ویدیو یک افسر در کنار سه سرباز دیده می‌شود که به نظر می‌رسد به همراه آن‌ها به دست ارتش این رژیم کشته شده‌اند. ارتش این رژیم مدعی شده بود که اشتباهی آن‌ها را کشته است.

ارتش رژیم صهیونیستی صحبتی درباره وجود یک افسر به همراه این سه سرباز نکرده بود اما در این ویدیو در کنار آلون شمریز، سامر طلالقه و تام حییم، سربازان ذخیره ارتش، ساخی ادن، افسر ذخیره نیز دیده می‌شود.

به نقل از سایت عربی۲۱، این چهار نفر در این ویدیو که چند روز قبل از کشته شدنشان گرفته شده بود، می‌گویند که امیدوارند بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی این جنگ را به خاطر آزادی‌شان متوقف کند.

این ویدیو درحالی پخش شده که هزاران صهیونیست در خیابان‌های تل آویو و حیفا تجمع کرده و خواهان برکناری نتانیاهو و فشار بر وی برای توقف جنگ برای معامله تبادل اسرا با حماس هستند.

در این ویدیو آمده است که نتانیاهو و کابینه افراطی وی آن‌ها را کشته است: زمان درحال تمام شدن است و تنها آرزوی‌ این افراد این است که زنده بازگردند اما به نظر می‌رسد شرایط تغییر کرده است.

این اسرا از اشتیاقشان برای دیدن خانواده‌هایشان و امیدشان به بازگشت می‌گویند. شمریز گفت: من بسیار امید دارم که خیلی زود از اینجا بروم. دلم برای خانواده‌ام و دوستانم تنگ شده است.

حییم نیز به خانواده‌اش می‌گوید: شما زندگی من هستند. من همیشه دلم برایتان تنگ می‌شود. من حالم خوب است و به زودی شما را می‌بینم. امیدوارم که صلح برقرار شود و به زودی بازگردم.

این اسرا از روش برخورد مقاومت فلسطین با آن‌ها قدردانی می‌کنند. ساخی گفت: در دوره‌ای که اینجا بودم نیروهای القسام هر چیزی که خواستم برایم تهیه کردند.

سامر نیز گفت که نیروهای القسام با وی به خوبی و با احترام برخورد کردند. وی گفت: آن‌ها جان مرا حفظ کردند. حتی جان خودشان را به خطر انداختند تا من در برابر حملات موشک‌ها زنده بمانم.

سامر طلالقه گفت: هر روز این خانه که در داخل آن هستیم بمباران می‌شود.

آن‌ها از نتانیاهو خواستند جنگ را متوقف کند. یکی از آن‌ها گفت: می‌خواهم به نخست وزیر بگویم که جنگ و بمباران را متوقف کنید. ما می‌خواهیم در صلح و امنیت به منزل خود بازگردیم.

یکی دیگر از سربازان گفت: خواهش می‌کنم جنگ را متوقف کنید.

ارتش رژیم صهیونیستی اخیرا نتیجه تحقیقات درباره کشته شدن سه تن از سربازان اسیر در غزه را منتشر کرد.

دنیل هاگاری، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفت: ما از کشته شدن سه تن از اسرایمان در غزه در حملات ارتش متاسف هستیم. به سربازان دستور داده شده تا به قواعد درگیری احترام بگذارند.

تحقیقات ارتش رژیم صهیونیستی نشان داد که پنج روز قبل از این حادثه در ساختمانی که این سه اسیر در آنجا اشتباهی کشته شدند، صدای افرادی که به زبان عبری درخواست کمک می‌کردند، شنیده شده بود.

در جریان یورش به یکی از ساختمان‌ها در دهم دسامبر سربازان صهیونیستی صداهایی به زبان عبری می‌شنیدند که می‌گفتند «ما ربوده شده‌ایم» و درخواست کمک می‌کردند اما این سربازان فکر می‌کردند که این حیله گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی حماس برای محاصره کردن آنها در ساختمان مذکور در محله الشجاعیه در شرق غزه است. سربازان اسرائیلی این ساختمان را ترک کردند و فکر می‌کردند که مین گذاری شده است.

بر اساس تحقیقات، یک بالگرد اسرائیلی به ساختمان حمله کرد. احتمالا اسرای صهیونیست بعد از این حمله از ساختمان فرار کرده و بعد توسط ارتش اسرائیل کشته شدند. بر اساس تحقیقات این سه سرباز زمانی که مورد هدف قرار گرفتند پرچم سفید در دست داشتند.

این درحالی است که جنگ غزه که به شهادت و زخمی شدن ده‌ها هزار فلسطینی منجر شده است، همچنان ادامه دارد. با آغاز نود و سومین روز تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه، اشغالگران در بحبوحه نبردهای شدید با مقاومت فلسطین به بمباران نوار غزه ادامه می‌دهند. مقاومت توانسته خسارات جدیدی به سربازان و تجهیزات آنها وارد کند که بارزترین آن کشته شدن جانشین فرمانده تیپ آموزشی ناحال به همراه تعداد زیادی سرباز بود.

جنگ حماس و اسراییل

منبع: ایسنا

ت ت
کدخبر: 195568 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    کدام تیم قهرمان این فصل لیگ برتر می شود؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها