سایت حسن روحانی:

رخ ندادن دیدار روحانی با ترامپ، هرگز به دلیل ترس از پیامدهای داخلی این دیدار نبود

سایت رسمی حسن روحانی نوشت: ظهر پنجم مهر ۱۳۹۸ بود که رئیس‌جمهور روحانی از سفر نیویورک بازگشت؛ رویدادی که الزاما قرار نبود آخرین سفر دکتر حسن روحانی به مجمع عمومی سازمان ملل باشد اما پاندمی کرونا سبب شد تا آن سفر دشوار و فشرده، اختتامیه‌ای بر حضور سالیانهٔ او در مقر سازمان ملل متحد باشد.

رخ ندادن دیدار روحانی با ترامپ، هرگز به دلیل ترس از پیامدهای داخلی این دیدار نبود
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان، سایت رسمی حسن روحانی نوشت: ظهر پنجم مهر ۱۳۹۸ بود که رئیس‌جمهور روحانی از سفر نیویورک بازگشت؛ رویدادی که الزاما قرار نبود آخرین سفر دکتر حسن روحانی به مجمع عمومی سازمان ملل باشد اما پاندمی کرونا سبب شد تا آن سفر دشوار و فشرده، اختتامیه‌ای بر حضور سالیانهٔ او در مقر سازمان ملل متحد باشد.

سفر ۹۸ نه به این علت که آخرین سفر حسن روحانی بود بلکه به دلیل شرایط پیچیدهٔ دیپلماتیک حاکم بر آن و البته سایهٔ سنگین دیدار احتمالی روحانی و دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور وقت آمریکا سفر مهمی بود و بازخوانی آن همچنان دارای اهمیت است. هنوز هم یکی از پرسش‌های افکار عمومی از دوران مسئولیت روحانی، دربارهٔ آن رخدادِ رخ نداده است؛ اینکه آیا آن دیدار شدنی بود؟ آیا روحانی آمادهٔ ریسک بود؟ آیا روحانی از تبعات سیاست داخلی آن دیدار واهمه داشت؟ آیا عطش نمایش یا پیش‌بینی‌ناپذیری ترامپ مانع بود؟ آیا می‌شد به ترامپ اعتماد کرد؟

ت ت
کدخبر: 179615 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    کدام تیم قهرمان این فصل لیگ برتر می شود؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها