تسلیحات فوق پیشرفته آمریکا نزدیک مرزهای ایران می‌شوند

یک رسانه عبری از تلاش مقامات رژیم صهیونیستی برای جلب رضایت رئیس جمهوری آمریکا و تحویل سامانه‌های پدافند لیزری به عربستان و امارات پرده برداشت.

تسلیحات فوق پیشرفته آمریکا نزدیک مرزهای ایران می‌شوند
بیشتر بخوانید:

به گزارش مُنیبان، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی فاش کرد که مقامات این رژیم درصدد جلب رضایت جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا برای تحویل سامانه‌های پدافند هوایی به چند کشور عربی هستند.

این شبکه گزارش داد: این طرح شامل تحویل سامانه پدافند هوایی لیزری "پرتو آهنین" (Iron Beam) به امارات و عربستان است.

طبق این گزارش، گفته می‌شود که این اقدام بخشی از تلاش‌های تحت رهبری آمریکا برای ایجاد همکاری منطقه‌ای در مقابل ایران خواهد بود.

بنی گانتس، وزیر جنگ دولت رژیم صهیونیستی دوشنبه در سخنانی اعلام کرد که ارتش این رژیم در حال مذاکره با همتایان سعودی و قطری خود برای ایجاد یک "ائتلاف دفاع هوایی منطقه‌ای" است.

سیستم سلاح لیزری Iron beam ساخت شرکت سامانه‌های دفاعی "رافال" برای نخستین بار در نمایشگاه هوایی سال ۲۰۱۴ سنگاپور به شکل یک پوستر نمایش داده شد و ۲۶ فروردین سال جاری ارتش رژیم صهیونیستی از آزمایش موفقیت آمیز آن خبر داد.

وظیفه Iron beam؛ درگیری با گلوله‌های توپخانه‌ای، خمپاره‌ها و آن دسته از راکت‌ها و موشک‌هایی است که ابعاد کوچکی دارند و سامانه گنبد آهنین تاثیر کمی در رهگیری آنها دارد.

ت ت
کدخبر: 93258 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها