دبیر کل جنبش النجباء عراق:

خروج آمریکا، انتقام خون رهبران مقاومت است

اکرم الکعبی، دبیر کل جنبش النجباء عراق سه‌شنبه شب تأکید کرد که انتقام خون رهبران پیروزی شهید سپهبد قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، بیرون راندن نیروهای آمریکایی از عراق است.

خروج آمریکا، انتقام خون رهبران مقاومت است
بیشتر بخوانید:

به گزارش مُنیبان از تارنمای اینترنتی شبکه العهد عراق، الکعبی که در مراسم بزرگداشت شهید سپهبد قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در استان بصره در جنوب عراق سخن می‌گفت، اظهار کرد: اشغالگری آمریکا رو به زوال است و مزدوران آنها نیز با خواری و پستی به آنان خواهند پیوست.

وی با بیان اینکه عملیات مقاومت علیه اشغالگری آمریکا، متوقف نخواهد شد، گفت: [آمریکای] اشغالگر بابت هر حماقتی که مرتکب شود، باید هزینه پرداخت کند.

دبیر کل جنبش النجباء با بیان این که "طرح آمریکا علیه نیروهای مقاومت بر عراق بر جنگ نیابتی و از طریق به حرکت درآوردن برخی گروه‌ها در عراق استوار است"، خاطر نشان کرد: مقاومت قوی است و می تواند با قدرت و مقتدرانه برای تکمیل عملیات آزادسازی [خاک عراق از وجود آمریکایی‌ها] از خود دفاع کند.

الکعبی با یادآوری مواضع دلاورانه رهبران پیروزی گفت: شهید سلیمانی همواره در خط مقدم برای آزادسازی عراق از گروهک تروریستی داعش حضور داشت و از آرزوهای ایشان، شهادت در عراق بود.

وی در پایان گفت: سرزمینی‌ که شهید سلیمانی و المهندس آزاد کردند، دلتنگ ایشان است و شهید المهندس عمر خود را در راه مقاومت و جهاد سپری کرد، زنگ انتقام رهبران پیروزی پابرجا و سرنوشت دشمن زوال و نابودی است.

به گزارش ایرنا، مردم ایران و عراق و بسیاری از کشورهای اسلامی دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس را گرامی داشتند.

بامداد ۱۳ دی ۱۳۹۸ در حمله موشکی پهپادهای آمریکایی، سردار سلیمانی فرمانده پیشین نیروی قدس سپاه پاسداران و ابومهدی المهندس معاون سازمان بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و همراهانشان در فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند.

این حمله جنایتکارانه با دستور مستقیم دونالد ترامپ رئیس جمهوری پیشین آمریکا انجام شد.

به دنبال حمله تروریستی ارتش ایالات متحده به خودروی سردار سلیمانی و المهندس و همراهانشان در فرودگاه بغداد که به شهادت همه آنها انجامید، جمهوری اسلامی ایران بامداد چهارشنبه ۱۸ دی‌ با حمله موشکی به پایگاه عین‌الاسد و برخی منافع دیگر آمریکا در عراق انتقام سخت وعده داده شده را از آمریکایی‌ها آغاز کرد.

ت ت
کدخبر: 58633 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها