وثیقه 200 هزار دلاری برای پرونده آقای رئیس جمهور

وثیقه دونالد ترامپ در پرونده جورجیا که او را متهم به توطئه غیرقانونی برای لغو شکست خود در انتخابات 2020 کرده، 200 هزار دلار تعیین شده است.

وثیقه 200 هزار دلاری برای پرونده آقای رئیس جمهور
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان، وثیقه دونالد ترامپ در پرونده جورجیا که او را متهم به توطئه غیرقانونی برای لغو شکست خود در انتخابات 2020 کرده، 200 هزار دلار تعیین شده است.

این قرارداد که در سندی به امضای دادستان منطقه فولتون و وکلای مدافع ترامپ آمده است، همچنین ترامپ را از ارعاب متهمان، شاهدان یا قربانیان پرونده – از جمله در رسانه های اجتماعی – منع می کند. پیشتر ترامپ به ارعاب یا آزار و اذیت شاهدان این پرونده متهم شده بود. این فرمان می‌گوید ترامپ نمی‌تواند هیچ «تهدید مستقیم یا غیرمستقیم با هر ماهیت» علیه شاهدان یا متهمان مشترک انجام دهد. این صراحتاً شامل «پست‌هایی در رسانه‌های اجتماعی یا بازنشر پست‌هایی است که توسط فرد دیگری در رسانه‌های اجتماعی ایجاد شده است».

وی همچنین از هرگونه ارتباط در مورد حقایق پرونده با هر یک از متهمان یا شاهدان جز از طریق وکیل ممنوع است. این دستور، وثیقه ترامپ را برای سازمان‌های تحت نفوذش 80000 دلار تعیین می‌کند و برای هر یک از 12 مورد دیگری که با آن مواجه است، 10000 دلار اضافه می‌کند.

منبع: اعتمادآنلاین

ت ت
کدخبر: 172328 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها