کودکان سوری کشته شدند

خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از منابع محلی در حومه شهر حسکه گزارش داد، در اثر انفجار مینی که توسط اعضای یک خانواده در میان تلی از زباله در نزدیکی پایگاه آمریکا در منطقه القصرک در شمال حسکه کشف شده بود، سه کودک کشته و دو تن دیگر زخمی شدند.

کودکان سوری کشته شدند
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان، خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از منابع محلی در حومه شهر حسکه گزارش داد، در اثر انفجار مینی که توسط اعضای یک خانواده در میان تلی از زباله در نزدیکی پایگاه آمریکا در منطقه القصرک در شمال حسکه کشف شده بود، سه کودک کشته و دو تن دیگر زخمی شدند. 

این منابع ادامه دادند، چهار کودک که برادر و خواهر بودند و کودک پنجم که از پسرعمویشان بوده از ساکنان روستای عین العبد در یک کیلومتری پایگاه آمریکایی و هشت کیلومتری روستای تل تمر در مسیر (تل تمر - قامشلی) در شمال شهر حسکه هستند.

این منابع افزودند، کودکان کشته شده مریم خضر عویس ۱۰ ساله، دو برادرش عبدالعزیز هشت ساله و بیداء محمد بوعمر ۹ ساله بودند. در حالیکه دو کودک زخمی شده ضیاء و خواهرش زهره خضر عویس هستند که جراحت زیادی برداشته و در حال درمان در بیمارستان روستای تل تمر در شمال غرب حسکه هستند.

به گفته این منابع، کودکان به دلیل شرایط بد اقتصادی خانواده‌شان به جمع آوری پلاستیک از بین زباله‌ها مشغول بودند از این رو برای یافتن زباله‌های پلاستیکی به هر جا که زباله وجود داشت به خصوص زباله‌های پایگاه اشغالگران آمریکایی در القصرک می‌رفتند؛ جایی که در بین زباله‌هایشان حتی بقایای سلاح‌های مختلف و گلوله‌ها نیز یافت می‌شد./ ایسنا

ت ت
کدخبر: 151706 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها