خبر بد مرد آمریکا برای ترامپ

نتایج یک نظرسنجی جدید نشان داده از هر ۱۰ آمریکایی شش نفر نمی‌خواهد ترامپ بار دیگر وارد رقابت انتخابات ریاست‌جمهوری شود و همچنین ظاهراً تعداد قابل توجهی از رای‌دهندگان مستقل آمریکایی به او پشت کرده‌اند.

خبر بد مرد آمریکا برای ترامپ
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان، نتایج یک نظرسنجی جدید نشان داده از هر ۱۰ آمریکایی شش نفر نمی‌خواهد ترامپ بار دیگر وارد رقابت انتخابات ریاست‌جمهوری شود و همچنین ظاهراً تعداد قابل توجهی از رای‌دهندگان مستقل آمریکایی به او پشت کرده‌اند.

این نظرسنجی که توسط برنامه NewsHour شبکه پی‌بی‌اس، رادیو ملی آمریکا (ان‌پی‌آر) و موسسه ماریست انجام شده نشان داد ۶۱ درصد آمریکایی‌ها نمی‌خواهند ترامپ را در انتخابات سال ۲۰۲۴ ببینند.

به گزارش «نیوزویک»، بر اساس نتایج به دست آمده، در حالی که حمایت از انتخاب مجدد ترامپ از دسامبر ۲۰۲۰ تغییر نکرده، رئیس‌جمهور سابق آمریکا حمایت جمعیت کلیدی مستقل‌ها را از دست داده است. این نظرسنجی نشان داد فقط ۲۸ درصد مستقل‌ها معتقدند ترامپ باید دوباره نامزد شود، در حالی که بیش از دو سوم (۶۷ درصد) می‌گویند او نباید این کار را بکند.

نظرسنجی خروج از محل رای‌گیری بعد از انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا نشان داده بود ۴۱ درصد مستقل‌ها به ترامپ در مقابل بایدن رای داده بودند که به این معناست که رئیس‌جمهور سابق آمریکا از زمانی که قدرت را ترک کرده، دچار کاهش حمایت در بین این گروه از رای‌دهندگان آمریکایی شده است./ فارس

ت ت
کدخبر: 108759 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها