اهمیت اعداد در جلب اعتماد مشتریان به پیج های اینستاگرامی

بسیاری از برندها، موفقیت در اینستاگرام را تنها داشتن یک پیج ساده و تولید محتوا برای آن می دانند؛ غافل از این که رقابت اصلی بر سر اعداد مهم این برنامه است و تولید محتوا تنها سلاح شما برای تغییر این اعداد سرنوشت ساز. در این مطلب این اعداد مهم که می توانند آینده شغلی شما در اینستاگرام را رقم بزنند، معرفی کرده و راه هایی برای افزایش هر کدام بیان خواهیم کرد.

اهمیت اعداد در جلب اعتماد مشتریان به پیج های اینستاگرامی
بیشتر بخوانید:

 

فالوورها، پله های نردبان موفقیت

اولین برخورد کاربران با فروشگاه مجازی شما در قسمت بیو اتفاق می افتد که عدد فالوور در بین تمامی جزئیات این قسمت جلب توجه می کند.

هدف اصلی هر کاربر هدفمندی از فعالیت در بستر اینستاگرام، بالا کشیدن این عدد است. اعتبار شما در بین کاربران واقعی با این عدد طلایی سنجیده می شود.

پیج های کاری که فالوورهای بالایی نسبت به رقبای خود در این برنامه جذب کرده اند، شانس بیشتری برای  تجربه فروش  بالاتر و برندینگ در فضای اینستاگرام نسبت به سایرین دارند.

ترفندهای زیادی را با یک سرچ ساده در گوگل می توان پیدا کرد که اکثر آنها در بلند مدت تاثیرات خود را بر روی  پیج شما نشان می دهند؛ اما برای بسیاری از برندها، هر ثانیه فعالیت در اینستاگرام حکم مرگ و زندگی را دارد؛ چرا که رقبای آنها که فعالیت خود را  پیش تر از سایرین در اینستاگرام آغاز کرده اند، روز به روز فاصله شان را بیشتر می کنند و تمامی کاربران فعال که مستعد تبدیل شدن به مشتریان وفادار یک برند هستند را درو خواهند کرد.

خرید فالوور فیک یکی از ترفندهای بسیار کاربردی و اثر گذار است که سوخت موتور موفقیت شما در اینستاگرام محسوب می شود.روش های زیادی برای  خرید فالوور اینستاگرام می توان پیدا کرد که مطمئن ترین آنها استفاده از خدمات اینستاگرامی وب سایت های معتبری مثل فالوکمپ است.

کیفیت بالای فالوورهای ارائه شده توسط این وب سایت قدرتمند به قدری بالاست که احتمال شناسایی شدن این خرید توسط الگوریتم اینستاگرام و کاربران عادی را به صفر میرساند.شما به راحتی با یک تقلب کوچک که از دید همگان مخفی است، می توانید با گام های بزرگ فاصله خود را با برندهای قدیمی تر اینستاگرام کم کرده و به رقبای اصلی آنها در این مسابقه نفس گیر حذف مخاطب تبدیل شوید.

عدد لایک، نشان دهنده محبوبیت محتواهای شما در بین کاربران

خرید فالوور اینستاگرام اولین قدم برای  رسیدن به موفقیت های بزرگ است. شما پس از خرید بلیط شرط در این رقابت، حال باید به فکر عدد شانس خود یعنی لایک های محتوا باشید.

میزان  محبوبیت یک پست بین کاربران با تعداد لایک دریافتی آن سنجیده می شود. هر چه میزان لایک های شما بیشتر باشد، الگوریتم اینستاگرام شانس بیشتری به محتوای شما برای حضور در قسمت فید حساب کاربران و اکسپلور اختصاص می دهد.

شما با روش هایی مثل قرعه کشی، درج در استوری ها برای اطلاع رسانی بیشتر کاربران در خصوص دیدن پست جدید و … می توانید لایک ها را افزایش دهید؛ اما سوالی که مطرح می شود این است که آیا این لایک ها در مدت زمان کوتاه که برای  الگوریتم اهمیت دارد درج می شوند؟ پاسخ این سوال بالطبع خیر است. الگوریتم اینستاگرام در جدیدترین آپدیت های خود، محتوای منتشر شده را به درصد کمی از دنبال کنندگان پیج نمایش میدهد تا از جذابیت آن برای  کاربر اطمینان حاصل کند.

با این شرایط جدید، بهترین راه بالا بردن تعداد لایک، خرید لایک اینستاگرام است.

شما به راحتی می توانید با خرید کامنت در کنار لایک، این روند را طبیعی تر جلوه دهید و نرخ تعامل پیج خود را در نظر کاربران بالا نشان دهید.

0e113c9e-c437-446e-8965-08b5299dd039

 

لایو اینستاگرام، ابزاری که به آن کم توجهی شده 

از کاربردی ترین ابزارهای اینستاگرام که می تواند ارتباط مستقیم برندها با مشتریان را فراهم ساخته و زمینه های اعتماد کاربران به برندهای نوپا را ایجاد کند، ابزار لایو اینستاگرام است.

زمانی که شما از خرید فالوور برای  پیج خود استفاده می کنید، این عدد تاثیر روانی زیادی بر روی  نظر کاربر دارد؛ اما در برخی از جهات، نیاز است تا از مکمل هایی برای طبیعی تر بودن این خرید استفاده کنید.

زمانی که شما لایو اینستاگرامی برای ارتباط با مشتری یا معرفی لاین جدید محصولات خود را برگزار می کنید؛ اگر تعداد بازدید های لایو به طور چشمگیری کمتر از تعداد فالوور پیج شما باشد، این مسئله برای کاربران تیزبین کمی مشکوک است.

خرید بازدید لایو اینستاگرام، خرید آبروی برند است.

شما به راحتی می توانید با هری بازدید لایو اینستاگرام از وب سایت های معتبری مثل فالوکمپ، این عدد طلایی را تا حد ممکن در کوتاه ترین زمان افزایش دهید.

نتیجه مهمی  که خرید از وب سایت فالوکمپ برای  شما متقاضیان به همراه دارد، اعمال تدریجی خرید های شما به پیج است تا احتمال حساس شدن الگوریتم به پیج برای فعالیت های غیرعادی به صفر نزدیک شود.

شما به راحتی با توجه نشان دادن به اعداد چهارگانه اینستاگرام یعنی فالوور، لایک، بازدید لایو و کامنت می توانید قله های ترقی را یکی پس از دیگری در این برنامه فتح کنید.

برای اطمینان حاصل کردن از کیفیت بالای خدمات این وب سایت معتبر، می توانید از هر نوع از خدمات، کمترین تعداد را سفارش دهید تا پس از اعمال شدن آنها از کیفیت و ظرافت در انجام سفارشات شگفت زده شوید.

 

سخن پایانی

اعداد چهارگانه اینستاگرام رمز موفقیت شما در این برنامه تجاری سازی شده هستند. رقابت اصلی تمام برندها، از نایکی تا کوچکترین برند تازه تاسیس در ایران، همگی بر سر این اعداد است. چرا که این اعداد فروش  شما در اینستاگرام را تضمین می کنند.آیا شما هم تجربه خرید این اعداد را دارید؟ با ما و همراهان به اشتراک بگذارید.

 

ت ت
کدخبر: 86925 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها