لحظه شماری دلار برای توافق هسته‌ای+ جزییات

در اولین روز هفته، دلار نوسان چندانی نداشت و تنها اندکی نسبت به آخرین معاملات هفته گذشته کاهش یافت.

لحظه شماری دلار برای توافق هسته‌ای+ جزییات
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان؛ به نقل از اقتصادآنلاین، در این ساعت از معاملات، قیمت خرید و فروش دلار در کانون صرافان، نسبت به صبح اندکی کاهش یافت و در محدوده ۲۴هزار و ۹۰۶تومان برای خرید و ۲۵هزار و ۱۸۹تومان برای فروش معامله می‌شود.

در معاملات صبح، دلار در صرافی‌ها، ۲۴هزار و ۹۵۷تومان برای خرید و ۲۵هزار و ۲۴۹تومان برای فروش قیمت خورده بود که نسبت به معاملات آخرین روز هفته که ۲۴هزار و ۹۶۰تومان برای خرید و ۲۵هزار و ۲۲۵تومان برای فروش معامله می‌شد اندکی کاهش یافته بود.

یورو نیز در این ساعت و در صرافی‌ها، ۲۸هزار و ۳۶۸تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۷۰۱تومان برای فروش قیمت خورده است که نسبت به معاملات صبح ۱۰۰تومان کاهش را نشان می‌دهد.

این درحالیست که صبح دیروز یورو، ۲۸هزار و ۴۳۸تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۷۹۳تومان برای فروش معامله می‌شد. در آخرین روز معاملاتی هفته گذشته نیز یورو در صرافی‌ها، با قیمت ۲۸هزار و ۳۸۸برای خرید و ۲۸هزار و ۶۳۷تومان برای فروش معامله شده بود.

صرافی ملی نیز دیروز قیمت دلار را با اندکی کاهش، ۲۵هزار و ۱۳۲تومان برای فروش و ۲۴هزار و ۸۸۲تومان برای خرید قیمت زده است. روز پنج شنبه، قیمت دلار ۲۵هزار و ۱۵۹تومان برای فروش و ۲۴هزار و ۹۰۹تومان برای خرید قیمت خورده بود.

یورو هم دیروز در تابلوی صرافی ملی، ۲۸هزار و ۶۹۲تومان برای فروش و ۲۸هزار و ۴۰۷تومان برای فروش نمایان شده است. این درحالیست که قیمت یورو پنج شنبه توسط صرافی ملی، ۲۸هزار و ۵۳۴تومان برای فروش و ۲۸هزار و ۲۵۳تومان برای خرید تعیین شده بود.

در بازار آزاد نیز، دلار در این ساعت از معاملات، با ۵۰تومان کاهش نسبت به معاملات صبح، در قیمت ۲۸هزار و ۱۵۰تومان معامله می‌شود.

ت ت
کدخبر: 63652 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    کدام تیم قهرمان این فصل لیگ برتر می شود؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها