خبر خوش آموزش و پرورشی/ استخدام گسترده معلمان در راه است

وزیر آموزش و پرورش گفت: به زودی ۳۴ هزار و ۸۰۰ نفر نیروی تازه‌کار استخدام خواهند شد و از کسانی که مشتاق خدمت در آموزش و پرورش هستند دعوت می‌کنیم تا به فرموده مقام معظم رهبری افسران میدان تعلیم و تربیت باشند.

خبر خوش آموزش و پرورشی/ استخدام گسترده معلمان در راه است
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان؛ یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در مراسم گرامیداشت خیران مدرسه‌ساز کاشان ضمن تأکید بر اهمیت نیروی انسانی در آموزش و پرورش اظهار کرد: به زودی ۳۴ هزار و ۸۰۰ نفر نیروی تازه‌کار استخدام خواهند شد و از کسانی که مشتاق خدمت در آموزش و پرورش هستند دعوت می‌کنیم تا به فرموده مقام معظم رهبری افسران میدان تعلیم و تربیت باشند؛ تلاش می‌کنیم مدارس ما به گونه‌ای باشند که در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هدف‌گذاری شده است تا خروجی این سند، انسان ها را به حیات طیبه برساند.

وی با یادآوری تعطیلی مدارس در دوران کرونا، گفت: در دنیا مدارس و دانشگاه‌ها به این مدت طولانی تعطیل نشد، ما هم اجازه نداشتیم چنین کاری انجام دهیم؛ مدارس نباید تعطیل شوند، البته با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی؛ امروز باید اجازه دهیم معلمان و مدیران و دانش آموزان در مدرسه حضور داشته باشند و تعلیم و تربیت به طوری جدی اتفاق افتد.

نوری با بیان اینکه در وزارتخانه یک قرارگاه حکمرانی فضای مجازی راه‌اندازی کرده‌ایم تا فضای مجازی ما را به سمتی نبرد که دچار چالش شویم، افزود: فضای مجازی باید ابزاری برای تربیت باشد، نه ابزاری علیه تربیت و فرمایشات چند سال اخیر مقام معظم رهبری نیز بر همین موضوع تأکید دارند.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به نقش مؤثر خیران در آموزش و پرورش، گفت: اگر خیری یک واحد سرمایه بیاورد، تبدیل به ۳ واحد در بخش دولتی می‌شود و باید قدردان و حامی خیران، به ویژه خیران جوانی باشیم که در این عرصه خطیر قدم می‌گذارند.

ت ت
کدخبر: 61709 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    هزار روز از آغاز دولت سیدابراهیم رئیسی گذشت، آیا رئیس جمهور توانسته در این هزار روز به وعده هایی که در انتخابات 1400 داده بود عمل کند؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها