هزار درصد سود در یک برای سهامداران

امروز در رشد شتابان سهام شاهد جهش قیمتی عجیب در بازار کم‌عمق و کوچک اختیارها هستیم. چند سالی بیشتر از راه‌اندازی اختیار معامله نمی‌گذرد و ریسک‌های خاص خود را دارد. در این میان جهش‌های چند درصدی برخی از اوراق اختیار جالب توجه است.

هزار درصد سود در یک برای سهامداران
بیشتر بخوانید:

اختیار خرید سایپا با تاریخ سررسید 26 آبان سال جاری امروز تا قیمت 45 ریال رشد کرده است (ضسپا8043). قیمت اعمال این سررسید در حالی 200 تومان است که نسبت به روز گذشته رشد بیش از هزار درصدی را شاهد هستیم. سهام سایپا در قیمت 171 تومان با صف خرید قابل توجهی همراه است اما این نکته نیز باید در نظر گرفته شود که با لحاظ ارزش اختیار، خریدار ضسپا8043 باید به این موضوع توجه داشته باشد که تنها 10 روز کاری دیگر تا سررسید این اختیار زمان باقی مانده است و احتمال سوخت سرمایه وجود دارد.
اختیار خریدهای سایپا و تجارت و دیگر نمادها امروز جهش چشم‌گیری را تجربه کرده است. با این حال حجم معاملات نیز چندان بالا نیست. برای مثال ضسپا8043 با ارزش معاملات حدود 47 میلیون تومان همراه بوده است. با وجود هیجان سنگین و ارزش معاملات پایین بازار اختیار اما همچنان ممکن است این بازار برای حرفه‌ای‌های بازار جالب توجه باشد.

ت ت
کدخبر: 47556 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    کدام تیم قهرمان این فصل لیگ برتر می شود؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها