فیش حقوقی اردیبهشت بازنشستگان تامین اجتماعی صادر شد/ مبلغ حقوق

فیش های حقوقی بازنشستگان کارگری با اعمال افزایش صادر شد.

فیش حقوقی اردیبهشت بازنشستگان تامین اجتماعی صادر شد/ مبلغ حقوق
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان، ساعتی قبل، فیش‌های حقوقی اردیبهشت بازنشستگان کارگری صادر شد؛ این فیش‌ها در سامانه مربوطه قابل رویت است.

در این فیش ها، حقوق بازنشستگان به میزان ابلاغی افزایش یافته است؛ حداقل بگیران مشمول افزایش ۳۵.۳ درصدی و مستمری بگیران سایر سطوح مشمول افزایش ۲۲ درصدی به اضافه رقم ثابت شده اند.

گفتنی است هنوز احکام حقوقی جدید بازنشستگان کارگری صادر نشده است؛ مابه التفاوت فروردین نیز ظاهراً قرار است همراه حقوق خردادماه به حساب مستمری بگیران تامین اجتماعی واریز شود.

در حال حاضر فیش حقوقی بازنشستگان و مستمری‌بگیران در سایت تأمین اجتماعی قابل رؤیت است.بازنشستگان با مراجعه به سامانه مربوطه می‌توانند فیش حقوقی خود را دریافت کنند.

بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی با ورود به سامانه خدمات غیرحضوری این سازمان به آدرس https://es.tamin.ir (https://es.tamin.ir/) و ورود به بخش «فیش حقوقی مستمری‌بگیران» و «مشاهده فیش حقوقی مستمری‌بگیران» می‌توانند فیش حقوقی خود را در ماه‌های مختلف مشاهده و چاپ کنند.

در اسفند ماه گذشته تاریخ واریز حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی ۱۴۰۲ بر اساس حروف الفبا از بیستم آغاز و تا سی ام ادامه داشت. پیش بینی می شود که تاریخ واریز حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی فرودین ماه ۱۴۰۳ نیز مانند ماه گذشته باشد.

بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی با ورود به سامانه خدمات غیرحضوری این سازمان به آدرس https://es.tamin.ir (https://es.tamin.ir/) و ورود به بخش «فیش حقوقی مستمری‌بگیران» و «مشاهده فیش حقوقی مستمری‌بگیران» می‌توانند فیش حقوقی خود را در ماه‌های مختلف مشاهده و چاپ کنند.

افزایش حقوق بازنشستگان برخلاف وعده وزیر کار در فروردین ماه اعمال نشده است و احتمالا در اردیبهشت افزایش حقوق اعمال خواهد شد

اگر موضوع متناسب‌سازی اجرا شود، حقوق بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری باید به صورت ۹۰ درصد شاغل همتراز پرداخت شود که ۴۰ درصد آن باید در سال اول اعمال شود.

وی ادامه داد: میزان ۹۰ درصد حقوق شاغل همتراز به گونه‌ای است که در سال اول ۴۰ درصد، در سال دوم ۷۰ درصد و در سال سوم برنامه ۱۰۰ درصد این ۹۰ درصد پرداخت خواهد شد.

برای دریافت فیش حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی با کدملی سریع ترین راه را برایتان تشریح کردیم تا بتوانید در کمترین زمان ممکن فیش حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی را بدون دردسر و بدون نیاز به مراجعه حضری به سازمان تامین اجتماعی دانلود و چاپ کنید. در این مطلب از سلسله اخبار حقوق بازنشستگان و فیش حقوقی بازنشستگان به بررسی eservices.tamin.ir سریع ترین راه دانلود فیش حقوقی بازنشستگان با کد ملی| فیش مستمری رو اینطوری چاپ کن می پردازیم. با ما در اندیشه معاصر همراه باشید با بهترین و سریع ترین راه دانلود فیش حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی با کدملی. افراد برای دریافت فیش حقوقی خود در ابتدای هر ماه می توانند به راحتی با موبایل اقدام نمایند. این امر با دانلود و نصب نرم افزار فیش حقوقی هریک از سازمان های مختلف که هر شخص از آن ارگان حقوق دریافت می کند عملی خواهد شد. افراد می توانند با نصب برنامه مورد نظر خود بدون مراجعه حضوری فیش حقوقی خود را مشاهده کنند.

سازمان تامین اجتماعی برای راحتی بیمه شدگان خود جهت مشاهده فیش حقوقی نرم افزار فیش حقوقی تامین اجتماعی را برای موبایل طراحی و ارائه نموده است که بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی به صورت آنلاین در هر لحظه و هر مکان بتوانند فیش حقوقی خود را از این سازمان مشاهده و دریافت نمایند.

یمه شدگان سازمان بیمه تامین اجتماعی جهت دانلود مستقیم برنامه فیش حقوقی تامین اجتماعی برای اندروید و ورود با موبایل به این اپلیکیشن، می توانند بر روی لینک دکمه ( دانلود اپلیکیشن فیش حقوقی تامین اجتماعی برای اندروید ) در کادر زیر کلیک کرده و برنامه فیش حقوقی تامین اجتماعی برای اندروید را مستقیما دانلود و بر روی موبایل اندروید خود نصب نمایند.

نحوه مشاهده فیش حقوقی در برنامه فیش حقوقی تامین اجتماعی

بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی می توانند از برنامه فیش حقوقی تامین اجتماعی یا همان نرم افزار تامین اجتماعی من برای دریافت فیش حقوقی خود استفاده کنند و از دیگر خدمات مورد نیاز خود مانند سوابق بیمه تامین اجتماعی برخوردار شوند. در ادامه راهنمای تصویری جهت دریافت فیش حقوقی با موبایل در این نرم افزار آمده است.

کاربران برای مشاهده فیش حقوقی خود می توانند پس از دانلود و نصب برنامه فیش حقوقی تامین اجتماعی به محض وارد شدن به برنامه وارد صفحه زیر شوند.

همانطور که در تصویر آمده است کاربران با انتخاب گزینه مستمری بگیری با وارد نمون کد ملی و شماره مستمری خود می توانند فیش حقوقی ماه جاری و حتی ماه های قبل را نیز دریافت نمایند.

ت ت
کدخبر: 213482 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    کدام تیم قهرمان این فصل لیگ برتر می شود؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها