طلا امروز چند؟/ ربع سکه امروز ۲۰۰ هزار تومان ارزان شد

هر گرم طلای ۱۸ عیار با یک هزار تومان کاهش با قیمت ۹۵۰ هزار تومان معامله شد.

طلا امروز چند؟/ ربع سکه امروز ۲۰۰ هزار تومان ارزان شد
بیشتر بخوانید:

به منیبان، امروز دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ قیمت سکه امامی با ۵ هزار تومان افزایش به ۹ میلیون و ۶۰۵ هزار تومان رسید.  بر اساس گزارش اتحادیه طلا و جواهر سکه بهار ( طرح قدیم) با ۱۰۰هزار تومان کاهش ۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، نیم سکه  ۵ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان، ربع سکه با ۲۰۰ هزار تومان کاهش، ۳ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان و سکه گرمی یک میلیون و  ۸۵۰ هزار تومان معامله شد. 

کاهش ۴۰۰ هزار تومانی سکه در ۲ روز

اتحادیه طلا و جواهر تحولات طلا و سکه روز ۱۲ اردیبهشت را به شرح زیراعلام کرد:  سکه بهار ( طرح قدیم) با ۲۰۰ هزار تومان کاهش ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، نیم سکه  ۵ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان و سکه گرمی یک میلیون و  ۹۰۰ هزار تومان معامله شد و به این ترتیب سکه تمام بهار آزادی در طول ۲ روز ۴۰۰ هزار تومان ارزان شد.

۱۱ اردیبهشت سکه ۲۰۰ هزار تومان ارزان شد

 شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ قیمت سکه امامی به ۹ میلیون و ۸۲۰ هزار تومان رسید. هر گرم طلای ۱۸  عیار ۹۸۷ هزار  تومان بود.

بر اساس گزارش اتحادیه طلا و جواهر سکه بهار ( طرح قدیم) ۹ میلیون و ۷۰۰هزار تومان، نیم سکه  ۵ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و سکه گرمی ۹۵۱  هزار تومان معامله شد. 

قیمت جهانی طلا 

هر انس طلای جهانی امروز دوشنبه 13 اردیبهشت  با 10 دلار افزایش با قیمت یک هزار و 780 دلار معامله شد. دیروز انس جهانی  یک هزار و 770 دلار و  ۱۱  اردیبشهت ۱۴۰۰ (۱ می ۲۰۲۱) یک هزار و ۷۷۰ دلار معامله شد که نسبت به پنج شنبه ۱۰ اردیبهشت۱۱ دلار کاهش را تجربه کرد.

این کاهش ۱۱ دلاری در حالی است که هر انس طلای جهانی ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ نیز نسبت به روز قبل با ۱۳ دلار کاهش تا یک هزار و  ۷۴۶ دلار کاهش یافت.

ت ت
کدخبر: 18610 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها