رییس پلیس راهور ناجا:

خودروهای غیربومی برای ترک شهرهای نارنجی و قرمز ۳ ‌روز مهلت دارند

سردار حسین هادیانفر گفت: سفر به استان‌های دارای وضعیت آبی و زرد بلامانع است اما اگر وضعیت این شهرها به نارنجی یا قرمز تغییر پیدا کند، خودروهای پلاک غیربومی باید ظرف سه روز آن شهر را ترک کنند.

خودروهای غیربومی برای ترک شهرهای نارنجی و قرمز ۳ ‌روز مهلت دارند
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان؛ سردار سیدکمال هادیانفر،  رییس پلیس راهور ناجا در حاشیه همایش طلایه‌داران فرهنگ ترافیک در جمع خبرنگاران گفت: در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا ۹ شهر قرمز و ۳۱ شهر نارنجی مشخص شدند.

او ادامه داد: مبادی ورودی و خروجی شهرهای قرمز و نارنجی کنترل می شود، ورود پلاک‌های غیربومی به شهرهای قرمز یک میلیون تومان و ورود خودورها به شهرهای نارنجی ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهد داشت.

رئیس پلیس راهور ناجا ادامه داد: در شهرهای دارای وضعیت نارنجی، قرمز، آبی و زرد محدودیت تردد شبانه اعمال می‌شود و ۲۰۰ هزار تومان جریمه خواهد شد.

سردار هادیانفر گفت: سفر به استان‌های دارای وضعیت آبی و زرد بلامانع است در صورتی که وضعیت این شهرها به نارنجی و یا قرمز تغییر پیدا کند، خودروهای پلاک غیربومی باید ظرف سه روز آن شهر را ترک کنند در غیر این‌صورت جریمه خواهند شد.

هادیانفر گفت: در شهرهایی که وضعیت نارنجی یا قرمز دارند، هر خودرو که پلاک غیربومی باشد در هر ۲۴ ساعت یک بار جریمه خواهد شد. در صورتی که شهری از وضعیت آبی و زرد تغییر رنگ دهد، این آمادگی را داریم که تاکتیک خود را تغییر دهیم و مبادی ورودی و خروجی آن شهر را کنترل کنیم.

ت ت
کدخبر: 8166 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    کدام تیم قهرمان این فصل لیگ برتر می شود؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها