تصادف فجیع در بزرگراه بابایی تهران/ نجات معجزه آسای راننده پژو 206+ جزئیات

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور پایتخت از وقوع یک فقره حادثه واژگونی خودرو و نجات معجزه آسای راننده آن خبر داد.

تصادف فجیع در بزرگراه بابایی تهران/ نجات معجزه آسای راننده پژو 206+ جزئیات
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان؛ رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از واژگونی سواری پژو 206 در بزرگراه بابایی – هنگام و برخورد شدید با جداول گاردیل های این مسیر و خروج معجزه آسای راننده از خودرو خبر داد.

 سرهنگ علی اصغر شریفی در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار کرد: مقارن ساعت 07:15 صبح امروز در مسیر غرب به شرق بزرگراه بابایی – هنگام ، یک دستگاه سواری پژو 206 که در این مسیر در حال تردد بود به دلیل عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناگهان از مسیر خارج و با گاردریل های این بزرگراه به شدت برخورد کرده و واژگون می‌شود.

او ادامه داد: این خودرو پس از این واژگونی چندین متر به مسیر خود بر روی سقف ادامه داده و پس از برخورد با جداول کناری راه در همان محل متوقف می‌شود.

سرهنگ شریفی گفت: تیم کارشناسی پلیس بزرگراه راهور فاتب بلافاصله در محل حاضر شده و اقدامات ترافیکی خود را جهت ایمنی محل و بررسی علل حادثه انجام داده و به کمک جرثقیل راهور این 206 را از موقعیت حادثه خارج و به محل ایمن منتقل کردند که خوشبختانه راننده این 206 از این حادثه جان سالم بدر برد و به خودرو و شخص دیگری نیز خسارت مالی و جانی وارد نشد.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ از رانندگان خودروها خواست حین رانندگی تمام حواس خود را به رانندگی معطوف داشته و به هیچ عنوان از تلفن همراه استفاده نکرده و از سرعت و سبقت در معابر خلوت جدا خودداری کرده و حتما قبل از حرکت حتما به اندازه کافی استراحت کرده و با خستگی و خواب آلودگی هیچ گاه رانندگی نکنند تا شاهد اینگونه حوادث نباشیم.

ت ت
کدخبر: 79220 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    کدام تیم قهرمان این فصل لیگ برتر می شود؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها