کودک ۲ ساله قهرمان خانواده‌اش شد+ عکس

یک کودک خردسال ناجی جان خانواده اش در حادثه آتش سوزی مهیب شد

کودک ۲ ساله قهرمان خانواده‌اش شد+ عکس
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان؛ یک کودک ۲ ساله اهل تگزاس آمریکا با هشدار به موقع به والدین خود در مورد وقوع آتش سوزی موفق به نجات جان همه پنج اعضای خانواده اش شد. بنا به گزارش Good Morning America، در حالی که «ناتان داهل» و «کیلا داهل»، والدین این کودک به علت ابتلاء به کووید ۱۹ بویایی خود را از دست داده و مشغول استراحت بودند «برندون داهل» موفق شد آن‌ها را از خطری که جانشان را تهدید می‌کرد آگاه کند. این اتفاق در ساعت ۴.۳۰ دقیقه صبح روز ۱۵ ژانویه در آلفورد واقع در ایالت تگزاس آمریکا رخ داد.

بنا به این گزارش بردون پس از استشمام بوی دود و دیدن آتش بلافاصله به اتاق والدینش وارد شد و آن‌ها را از خواب بیدار کرد. «کیلا داهل»، مادر این کودک به Good Morning America گفت: «او روی تختخواب مدام به پای من ضربه می‌زد و در حالی که سرفه می‌کرد گفت مادر گرما.»

براساس گزارشات هنگامی که کیلا وارد راهروی خانه شد شعله‌های آتش را مشاهده کرد. شعله‌های آتش به ارتفاع ۶ فوتی رسیده بود. او بلافاصله شوهرش را از خواب بیدار کرد. کیلا در این باره به WFAA گفت: «اوه خدای من، قلبم داشت از تپش می‌ایستاد. در ذهنم خانه را ویرانه شده می‌دانستم. باید فورا از آن خارج می‌شدیم.»

با این حال کیلا و همسرش به همراه پنج فرزندشان موفق شدند به سلامت از خانه خارج شوند. «ناتان داهل» که یک آتشنشان داوطلب در دپارتمان آتشنشانی آلورد است گفت که پیش‌تر به همراه بچه هایش یک موقعیت آتش سوزی را تمرین کرده بود. او به آن‌ها گفت که نگران نباشند و خیلی زود راه خود را برای خروج از خانه پیدا کردند.

با وجود آنکه این زوج به همراه پنج فرزند خود موفق به فرار از این حادثه وحشتناک شدند، اما آتش تمام خانه آن‌ها را ویران کرد. کیلا در این باره گفت: «همه چیز نابود شد. ماشینم در آتش سوخت. همه چیز‌هایی که در داخل خانه داشتیم از بین رفت. برندون جان ما را نجات داد. او در آغوش خدا بود و از او محافظت کرد تا مطمئن شود که تمام خانواده اش به سلامت از این حادثه عبور می‌کنند.»

ت ت
کدخبر: 64718 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    کدام تیم قهرمان این فصل لیگ برتر می شود؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها