در راستای افزایش امنیت روانی شهروندان تهرانی رخ داد؛

ساماندهی معتادان متجاهر و افراد بی‌خانمان در منطقه 13

شهردار منطقه۱۳ با اشاره به طرح جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر و افراد بی خانمان گفت : با توجه به کاهش دما و برودت هوا ، این طرح به صورت مستمر در بزرگراه شهید یاسینی و دیگر نقاط حساس در حال اجراست .

ساماندهی معتادان متجاهر و افراد بی‌خانمان در منطقه 13
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان؛ محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه۱۳ گفت: در اجرای این طرح که با هماهنگی نیروی انتظامی ، پلیس راهور  و همکاری و مشارکت مرکز خدمات اجتماعی  انجام می شود،  با شناسایی و جمع آوری افراد معتاد متجاهر و کارتن خواب که موجب سلب آسایش عموم شهروندان می‌شوند،  این افراد را جمع آوری و جهت بهبود وضعیت تحویل کمپ ماده ۱۶ ، مراکز ترک اعتیاد ، گرمخانه ها و مکحل های ذیصلاح می‌شوند.

او، افزایش امنیت روانی شهروندان و پاکسازی چهره شهر از معتادان متجاهر را از اهداف طرح جمع آوری افراد کارتن خواب برشمرد و افزود:  با توجه به مهاجرت و معضلات اجتماعی ، متاسفانه شاهد افزایش تعداد افراد نیازمند توجه هستیم که بر این اساس ، ساماندهی افراد بی خانمان و کارتن خواب در دستور کار قرار دارد .

شهردار منطقه۱۳ یادآور شد: با توجه به تشکیل قرارگاه اجتماعی،  این طرح ماهیانه و به طور مستمر ادامه دارد که روز گذشته به همت شهرداری ناحیه ۴ ، مرکز خدمات اجتماعی، نیروی انتظامی اجرایی شد .

او تاکید کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده افراد کارتن خواب یا بی خانمان در سطح شهر از طریق سامانه ۱۳۷ و اطلاع رسانی به فوریت‌های خدمات اجتماعی شهرداری در این فرایند فعالیت کنند.

ت ت
کدخبر: 63550 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    کدام تیم قهرمان این فصل لیگ برتر می شود؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها