مادرزن پولاد زره حساب داماد را قبل عروسی کف دستش گذاشت!

داماد بیچاره ای که فکر میکرد مادرزنش پیشنهاد خیلی خوبی به او داده، در مدت کوتاهی از خوشحالی اش پشیمان شده و به دردسر افتاد.

مادرزن پولاد زره حساب داماد را قبل عروسی کف دستش گذاشت!
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان؛ اظهار نظر کردن والدین عروس و داماد در برگزاری مراسم ازدواج، امری عادی است اما گاهی زیاده روی در این زمینه می‌تواند غیرعادی هم باشد، مثل موردی که در این بخش خواهید خواند.

مرد جوانی که نامش منتشر نشده است، به گفته ی خودش برای آگاه کردن جوانان تصمیم گرفت مشکل عجیب میان خود و مادرزنش را منتشر کند. این مرد جوان گفت که پس از خواستگاری و گذراندن دوران نامزدی، تصمیم به برگزاری مراسم ازدواج گرفتیم.

والدین همسرم به عنوان کمک دو گزینه به من پیشنهاد دادند. آنها گفتند که 2000 دلار به من کمک مالی خواهند کرد که من باید این پول را یا صرف مراسم ازدواج یا تهیه مسکن کنم. از آنجا که پس اندازی برای تهیه مسکن داشتم تصمیم گرفتم این پول را برای برگزاری مراسم ازدواجم صرف کنم، تصمیمی که ای کاش هرگز نمی گرفتم.

مادرزنم گفت که این پول باید تحت کنترل و نظارت او خرج شود تا به قول خودش اسرافی صورت نگیرد، اما هدف او چیزی بیشتر از کنترل بود. از فردای همان روز او بدون مشورت با من و نامزدم شروع به تدارک مراسم گرفت، همه چیز را خودش به تنهایی انتخاب و معین میکرد، حتی تاریخ مراسم را هم بدون مشورت با ما فیکس کرده و بعدا به ما اطلاع داد.

در واقع من و همسرم برای انتخاب و رزور هیچ موردی حضور نداشتیم، ولی به خاطر نامزدم سعی میکردم سکوت کنم تا اینکه نتوانستم به سکوتم ادامه دهم چرا که لیست هزینه هایی که مادرزنم برای ارسال کرده بود مرا شوکه و عصبی کرد.

او برای تدارک صفر تا صد مراسم نه تنها پول مشخص شده را خرج کرده بود بلکه 1600 دلار هم اضافه تر از آن مقدار هزینه کرده بود و من باید این هزینه را پرداخت میکردم. لیست هزینه ها مرا به شدت عصبانی کرد به این دلیل که او برای پز دادن پیش اقوامش، هزینه های واقعا غیرضروری تراشیده بود که برای من پرداختشان نه تنها دشوار بلکه غیرقابل تحمل بود.

این سبک دخالت های مادرزنم مرا نقره داغ کرد و حالا باید پس اندازی را که برای اجاره خانه کنار گذاشته بودم را نیز برای ولخراجی های مادرزن خود از دست بدهم. این مسئله را به او گفتم اما او در کمال خونسردی گفت که این مشکل من است و کسی نمیتواند کمکی بکند.

جالب است که من داماد یک مراسم عروسی مجلل باشم اما پس از مراسم خانه ای برای شروع زندگی مشترکم نداشته باشم.

ت ت
کدخبر: 63530 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    کدام تیم قهرمان این فصل لیگ برتر می شود؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها