خبرنگار:

آتش سوزی مهیب ساختمان مسکونی در تهران/نجات ده‌ها نفر

حادثه آتش سوزی در پارکینگ یک ساختمان هشت طبقه ۳۹ واحدی در تهران منجر به سوختن ۹ دستگاه خودرو، مصدومیت هشت نفر و نجات بیش از ۴۰ نفر از ساکنان این مجتمع مسکونی شد.

آتش سوزی مهیب ساختمان مسکونی در تهران/نجات ده‌ها نفر
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان؛ سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران روز چهارشنبه گفت: ساعت ۵۹ دقیقه بامداد این حادثه آتش سوزی در خیابان پاسدار گمنام، خیابان ملاپور به سامانه ۱۲۵ اعلام و در مدت زمان چهار دقیقه ماموران چهار ایستگاه آتش نشانی به همراه تشک نجات، خودرو تجهیزات تنفسی و بالابر به محل حادثه رسیدند.

سید جلال ملکی افزود: آتش در پارکینگ این مجتمع مسکونی روی داده بود و زمانی که آتش نشانان به محل رسیدند آتش به ۹ دستگاه خودرو سرایت کرده بود و دود حاصل از این آتش سوزی به طبقات راه یافته بود.

او با بیان اینکه برخی از افراد ساکن در این مجتمع از طریق بالکن و پنجره ها از آتش نشانان تقاضای کمک می کردند گفت: در مرحله اول آتش نشانان از طریق بلندگوهای دستی این افراد را دعوت به آرامش کردند و همزمان با خاموش کردن آتش وارد طبقات شدند ابتدا در پشت بام این ساختمان را باز کردند و حدود ۴۰ نفر از افراد را به پشت بام منتقل کردند که چند نفر نوزاد نیز در بین این افراد بود.

آتش سوزی

ملکی ادامه داد: حدود ۹ نفر نیز دچار دودگرفتگی شدند که با استفاده از دستگاه های تنفسی دستی آتش نشانان این افراد را به عوامل اورژانس تحویل دادند.

او خاطرنشان کرد: پس از دقایقی آتش بدون تلفات جانی مهار و پس از تخلیه دود و لکه گیری آتش نشانان بدون مصدومیت به این عملیات پایان دادند.

ملکی علت این آتش سوزی را در دست بررسی کارشناسان آتش نشانی اعلام کرد.

ت ت
کدخبر: 62914 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    هزار روز از آغاز دولت سیدابراهیم رئیسی گذشت، آیا رئیس جمهور توانسته در این هزار روز به وعده هایی که در انتخابات 1400 داده بود عمل کند؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها