شروع بارش‌های جدید از امشب به کشور

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: سامانه بارشی امروز (چهارشنبه) از مرزهای شرقی کشور خارج می‌شود، اما از آخر وقت امشب سامانه بارشی دیگری از سمت غرب و شمال غرب وارد کشور می‌شود که‌ موجب تداوم سوز و سرما در اغلب نقاط کشور خواهد شد.

شروع بارش‌های جدید از امشب به کشور
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان؛ «کبری رفیعی» امروز درباره وضعیت آب وهوا گفت: با ورود سامانه بارشی جدید در استان‌های ساحلی دریای خزر، دامنه‌های جنوبی البرز و زاگرس مرکزی شاهد آغاز مجدد بارندگی‌ها خواهیم بود.

او گفت: این سامانه ابتدا موجب بارش برف در استان‌های کردستان و آذربایجان غربی می‌شود.

رفیعی ادامه‌داد: فعالیت این سامانه به‌تدریج سواحل دریای خزر و دامنه‌های جنوبی البرز در قزوین، البرز و تهران را در بر می‌گیرد و بارش پراکنده برف و باران را در این مناطق انتظار داریم.

به گفته او، روز پنجشنبه در غرب مازندران و کردستان، شرق گیلان، کرمانشاه و جنوب آذربایجان غربی بارش‌های پراکنده ادامه خواهد داشت.

کارشناس سازمان هواشناسی اضافه‌کرد: روز جمعه، شرق مازندران و گلستان بارش شدید را تجربه کرده و در خراسان‌های شمالی و رضوی بارش برف رخ می‌دهد.

او درباره وضعیت بارندگی‌های امروز خاطرنشان‌کرد: امروز در سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان و جنوب کرمان بارش‌های پراکنده خواهیم داشت.

رفیعی بیان‌ کرد: تا روزهای پایانی هفته برای بیشتر مناطق کشور به‌ویژه مناطق شمالی ماندگاری هوای سرد پیش‌بینی شده است. آب‌های خلیج فارس و دریای خزر نیز امروز مواج و متلاطم خواهد بود.

ت ت
کدخبر: 61397 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    کدام تیم قهرمان این فصل لیگ برتر می شود؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها