پیش‌بینی وزش باد شدید در برخی نقاط کشور طی امروز و فردا

سه شنبه و چهارشنبه در نواحی شمال غرب کشور وزش باد شدید انتظار می‌رود.

پیش‌بینی وزش باد شدید در برخی نقاط کشور طی امروز و فردا
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان؛ بر اساس تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی ، امروز سه‌شنبه در کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان بارش باران همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در بخش‌هایی از خراسان جنوبی و جنوب فارس بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

گفتنی است، امروز و فردا در مناطق صنعتی و پرتردد تهران، کرج، اراک و مشهد انباشت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

از اواسط روز چهارشنبه با ورود سامانه بارشی از شمال غرب کشور در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و کردستان افزایش ابر، بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید و در نواحی سردسیر و کوهستانی بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروز سه‌شنبه در کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان بارش باران همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در بخش‌هایی از خراسان جنوبی و جنوب فارس بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود. گفتنی است، امروز و فردا در مناطق صنعتی و پرتردد تهران، کرج، اراک و مشهد انباشت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود. از اواسط روز چهارشنبه با ورود سامانه بارشی از شمال غرب کشور در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و کردستان افزایش ابر، بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید و در نواحی سردسیر و کوهستانی بارش برف پیش‌بینی می‌شود. سه شنبه و چهارشنبه در نواحی شمال غرب کشور وزش باد شدید انتظار می‌رود. طی این دو روز برای استان‌های ساحلی دریای خزر گردباد و افزایش دما (۶ تا ۸ درجه) و پنجشنبه در این نواحی کاهش محسوس دما (۱۲ تا ۱۴ درجه) پیش بینی می‌شود. همچنین پنجشنبه در نواحی شمال غرب، غرب و جمعه در دامنه‌های جنوبی البرز، شمال شرق و مرکز کشور کاهش نسبی دما (۶ تا ۸ درجه) انتظار می‌رود. امروز تنگه هرمز و از چهارشنبه تا اوایل وقت جمعه دریای خزر مواج خواهد بود. همچنین برای روز‌های جمعه و شنبه خلیج فارس مواج پیش‌بینی می‌شود.

سه شنبه و چهارشنبه در نواحی شمال غرب کشور وزش باد شدید انتظار می‌رود. طی این دو روز برای استان‌های ساحلی دریای خزر گردباد و افزایش دما (۶ تا ۸ درجه) و پنجشنبه در این نواحی کاهش محسوس دما (۱۲ تا ۱۴ درجه) پیش بینی می‌شود. همچنین پنجشنبه در نواحی شمال غرب، غرب و جمعه در دامنه‌های جنوبی البرز، شمال شرق و مرکز کشور کاهش نسبی دما (۶ تا ۸ درجه) انتظار می‌رود.

امروز تنگه هرمز و از چهارشنبه تا اوایل وقت جمعه دریای خزر مواج خواهد بود. همچنین برای روز‌های جمعه و شنبه خلیج فارس مواج پیش‌بینی می‌شود.

ت ت
کدخبر: 51358 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    کدام تیم قهرمان این فصل لیگ برتر می شود؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها