۶ حادثه ای که روز گذشته در تهران اتفاق افتاد

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ، جزئیات ۶ حادثه روز گذشته پایتخت را تشریح کرد.

۶ حادثه ای که روز گذشته در تهران اتفاق افتاد

به گزارش منیبان، سرهنگ فیروز کشیر در گفت‌وگو با ایسنا   درباره حوادث ترافیکی ۲۴ ساعت گذشته در شهر تهران گفت: روز گذشته اتفاقات و تصادفات متعددی در شهر داشتیم که جزئیات آن به شرح زیر است.

مرگ عابر پیاده در آزادگان

وی افزود: ساعت ۲۳:۲۰ روز گذشته دوم خرداد ماه، در محدوده بزرگراه آزادگان به سمت غرب در لاین اصلی مقابل تره بار  مرکزی، یک دستگاه سواری  با عابر برخورد می کند.متاسفانه این عابرپیاده مرد به علت شدت جراحات وارده در دم فوت می کند.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: متاسفانه این راننده پس از این برخورد از صحنه تصادف متواری می شود که بررسی ها در این زمینه ادامه دارد.

سقوط تابلو در اتوبان شهید کاظمی

وی با اشاره به حادثه دوم گفت: ساعت ۱۷:۳۰ بعد از ظهر دیروز، باد شدید در مسیر بزرگراه کاظمی به شمال - شقایق باعث جدا شدن یک عدد تابلو از پایه شد. سقط این تابلو باعث شد  لاین کندرو و یک لاین تندرو کاملا مسدود شوند. همچنین  این حادثه باعث ایجاد خسارت به تعدادی از خودروها شد.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ افزود: علت ایجاد ترافیک سنگین در این مسیر، همین مسئله بود که  تیم های منطقه ۱۹ پلیس راهور تهران بزرگ بلافاصله در محل حاضر شده و نسبت به جابجایی تابلو توسط جرثقیل و روان سازی ترافیک اقدام کردند.

 تیربرق در اتوبان آزادگان نیمه واژگون شد

وی ادامه داد: وزش باد شدید حادثه دیگری نیز رقم زد. در عصر روز گذشته  در بزرگراه آزادگان به غرب قبل از کاظمی، در لاین تندرو این  محور، وزش باد باعث شد پایه یک تیر چراغ برق به صورت نیمه واژگون در آید.

کشیر گفت:  بلافاصله تیم های پلیس بزرگراه های پلیس راهور تهران بزرگ به همراه عوامل آتش نشانی در محل حضور یافته و منطقه را ایمن کردند و این کار باعث ایجاد ترافیک سنگین شد.

برخورد اتوبوس با سواری در بزرگراه چمران

وی با اشاره به حادثه چهارم گفت : ساعت ۱۸:۲۰ بعد از ظهر دیروز، یک تصادف در محدوده بزرگراه شهید چمران به شرق - یمن به پلیس اعلام شد.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: در این تصادف یک دستگاه اتوبوس با سواری پراید برخورد کره بود و خساراتی نیز در خودروها به وجود آمده بود اما خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشت اما در این مسیر ترافیکی برای مدتی ایجاد کرد. 

تیبا در خیابان فدائیان اسلام حادثه آفرید

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: دقیقایقی پس از حادثه بزرگراه شهید چمران، در محور فدائیان اسلام به جنوب نبش خیابان زنگنه، یک دستگاه سواری تیبا با عابر پیاده برخورد و پس از انحراف با موانع ثابت تصادف کرد.

وی افزود: در این حادثه  راننده، دو نفر سرنشین سواری تیبا و عابر پیاده مصدوم شدند که هر چهار مصدوم به مراکز درمانی انتقال یافتند.

برخورد اپتیما با ۵ خودروی پارک شده در ولنجک

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ درباره جزئیات ششمین حادثه اظهار داشت : صبح امروز در خیابان بیستم ولنجک، یک دستگاه سواری اپتیما با ۵ دستگاه خودروی سواری پارک شده برخورد کرده و خساراتی نیز ایجاد کرد.

وی علت این حادثه را عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه اعلام کرد.

ت ت
کدخبر: 216783 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها