این دختر که شبیه میمون بود بلاخره شوهر پیدا کرد/ عکس

دختر میمون نما از عشق زندگی اش رونمایی کرد.

این دختر که شبیه میمون بود بلاخره شوهر پیدا کرد/ عکس
بیشتر بخوانید:

به گزارشض منیبان به نقل از پارس ناز، دختر میمون نما از عشق زندگی اش رونمایی کرد. او می گوید: به خاطر ماه گرفتگی های روی بدنم به من “میمون” می گفتند. من به دختر میمون نما مشهور بودم، اما جراحی را متوقف کردم و حالا عشق زندگی ام پیدا کردم. بئاتریز پوگلیشا، یک زن دوست داشتنی از برزیل، دارای یک ماه گرفتگی منحصر به فرد می باشد که 80 درصد از بدن او را پوشانده است.

دختر میمون نما

با وجود این چالش منحصر به فرد، بئاتریز عشق زندگی اش را پیدا کرده است و در نه سال گذشته با همسرش رابطه محبت آمیز داشته است. او تصمیم گرفته است برای تغییر ظاهر خود تحت عمل جراحی بیشتری قرار نگیرد. این زن جوان توضیح می دهد که: آنها به من گفتند که شبیه میمون هستم. همه به من می گفتند میمون نما اما حالا آن دوران گذشته است.

بئاتریز پوگلیشا یک زن دوست داشتنی 28 ساله از سائوپائولو است که با یک ماه گرفتگی خاص متولد شد. این وضعیت فوق العاده نادر است و از هر 500000 نفر فقط یک نفر را مبتلا می کند. پس از انجام آخرین عمل جراحی خود در سال 2008، او تصمیم شجاعانه گرفت که دیگر به دنبال روش های بعدی نرود و به جای آن ظاهر منحصر به فرد خود را به طور کامل بپذیرد.

ت ت
کدخبر: 211984 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها