این زن کوچکترین زن چند سانتی متری در دنیا است/ عکس

این دختر 29 ساله اهل ناگپور در منطقه ماهاراشترا هند رسماً در سال 2011 توسط رکوردهای جهانی گینس به عنوان کوتاه قدترین زن جهان معرفی شد.

این زن کوچکترین زن چند سانتی متری در دنیا است/ عکس
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان به نقل از پارس ناز، جیوتی انتظار دارد تا پایان عمر خود مجرد بماند. این دختر 29 ساله اهل ناگپور در منطقه ماهاراشترا هند رسماً در سال 2011 توسط رکوردهای جهانی گینس به عنوان کوتاه قدترین زن جهان معرفی شد. در حالی که او نمی توانست از اکثر مشاغل معمولی امرار معاش کند، وضعیت مشهور او درآمد ثابتی را برایش تضمین می کند.

جیوتی تاکنون در برنامه‌های تلویزیونی و برخی از فیلم ها و سریال های پربیننده مختلف، ظاهر شده است. او همچنین بخش زیادی از زندگی خودش را صرف تولید محتوا برای 1.3 میلیون دنبال کننده اینستاگرام خود می کند. او به سازنده مستند زندگی اش توضیح داد که بدن ضعیفش به این معنی است که نمی تواند بدود و بپرد.

زیزطس

جیوتی در اینباره توضیح می دهد: حتی ایستادن هم مشکلات خاص خودش را دارد. او ادامه می دهد: من اندازه واقعی کفشم را نمی دانم زیرا با پاهایم مشکل دارم. من کفش مخصوص می پوشم… این کفش ها برای قرار دادن یک کنسول پلاستیکی مخصوص ساخته شده اند که پاهای او را به اندازه ای ساپورت می کند که بتواند راه برود. بدون آن کمک، او به سادگی زمین می خورد.

منبع: سماتک

ت ت
کدخبر: 211982 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها