جزئیات تعطیلی مدارس فردا یکشنبه 26 فروردین 1403

در مورد تعطیلی مدارس در روز یکشنبه (۲۶ فروردین ۱۴۰۳) تصمیمی اتخاذ نمی شود و تمامی مدارس دایر می باشد.

جزئیات تعطیلی مدارس فردا یکشنبه 26 فروردین 1403
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان به نقل از حرف تازه، مدارس تهران فردا یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ تعطیل نیست. اگر تا ساعاتی دیگر خبر تعطیلی مدارس تهران برای روز شنبه صادر شد به اطلاع دانش اموزان و والدین خواهد رسید.

همچنین اداره کل هواشناسی استان تهران از وقوع رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید در تهران همچنین افزایش دما از فردا (۲۶ فروردین‌ماه) خبر داد.

تعطیلی مدارس لرستان و قم و اصفهان و قزوین ۲۶ فروردین ۱۴۰۳

تعطیلی مدارس در روز یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ صحت ندارد و فردا مدارس قم و لرستان و سمنان و قزوین تعطیل نیست. به خبرهای کذب رسانه های زرد توجهی نکنید و از منابع موثق خبرهای تعطیلی مدارس را پیگیری کنید.

آیا مدارس مشهد فردا یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ تعطیل است؟

تعطیلی مدارس مشهد فردا یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ با توجه به شرایط جوی احتمال ندارد و مدارس مشهد و استان خراسان رضوی فردا تعطیل نیست. اگر تا ساعاتی دیگر خبر جدیدی از تعطیلی مدارس مشهد و استان خراسان رضوی اعلام شود در همین خبر به اطلاع شما خواهیم رساند

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: با توجه به کاهش دما، بارش ها در مناطق کوهستانی و سردسیر به شکل برف و باران خواهد بود و هوای سرد نیز تا روزهای میانی هفته در استان ماندگار است. وی ادامه داد: در ۲ روز گذشته بیشترین بارش‌های رخ داده در قوچان خراسان رضوی با حدود ۳۶ میلیمتر، ترتیب حیدریه با ۲۶ میلیمتر و فریمان با ۲۷ میلیمتر رخ داده است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی تصریح کرد: با توجه به کاهش دما، بارش‌ها در مناطق کوهستانی و سردسیر به شکل برف و باران خواهد بود و هوای سرد نیز تا روز‌های میانی هفته در استان ماندگار است.

اطلاعیه سازمان هواشناسی

سازمان هواشناسی در روز یکشنبه (۲۶ فروردین) برای استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، نیمه شمالی کرمان، یزد، شمال فارس، جنوب اصفهان، چهارمحال و بختیاری، ارتفاعات کهگیلویه و بویراحمد و نیمه شمالی استانهای آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی پیش‌بینی شده است.

همچنین با توجه به کاهش دما، بارش‌ها در مناطق کوهستانی و سردسیر به شکل برف و باران خواهد بود و هوای سرد نیز تا روز‌های میانی هفته در استان ماندگار است.

ت ت
کدخبر: 209707 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    کدام تیم قهرمان این فصل لیگ برتر می شود؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها