شرط تازه پیش‌ثبت‌نام در مدارس غیردولتی

احمد محمودزاده رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه پیش ثبت‌نام در مدارس غیردولتی بر اساس شهریه سال تحصیلی جاری (۱۴۰۳ ـ ۱۴۰۲) از اولیای دانش‌آموزان اخذ می‌شود، گفت: در این پیش ثبت‌نام بخشی از شهریه از والدین اخذ می‌شود.

شرط تازه پیش‌ثبت‌نام در مدارس غیردولتی
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان به نقل از ایسنا، احمد محمودزاده رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه پیش ثبت‌نام در مدارس غیردولتی بر اساس شهریه سال تحصیلی جاری (۱۴۰۳ ـ ۱۴۰۲) از اولیای دانش‌آموزان اخذ می‌شود، گفت: در این پیش ثبت‌نام بخشی از شهریه از والدین اخذ می‌شود.

️رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی با بیان اینکه پیش ثبت‌نام مدارس غیردولتی انجام می‌شود، گفت: شرط‌هایی برای پیش ثبت‌نام دانش‌آموزان وجود دارد.

 وی با اشاره به اینکه شرط‌هایی برای پیش ثبت‌نام وجود دارد، افزود: اگر به هر دلیلی دانش‌آموز از همان مدرسه‌ای که پیش‌ثبت‌نام انجام داده ثبت‌نام قطعی را انجام ندهد، باید تمام شهریه او عودت داده شود.

️رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: پیش‌ثبت‌نام اختیاری است و در مدارسی که پیش‌ثبت‌نام انجام می‌دهند، مدیر مدرسه اصرار بر ثبت‌نام قطعی ندارد چراکه هر مدرسه‌ای ظرفیت خاص خود را برای ثبت‌نام دانش‌آموزان خود دارد.

 

ت ت
کدخبر: 208505 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    کدام تیم قهرمان این فصل لیگ برتر می شود؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها