قتل فجیع صابخانه به دست نظافتچی/ ماجرا چه بود؟

فرمانده انتظامی شهرستان قرچک از دستگیری 3 سارقان که پس از سرقت مرتکب قتل شده بودند، خبر داد.

قتل فجیع صابخانه به دست نظافتچی/ ماجرا چه بود؟
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان به نقل از سایت جنایی، سرهنگ یداله طهماسیان گفت: در پی اعلام گزارشی از سوی مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر سرقت از منزلی در روستای داوودآباد، ماموران بلافاصله در محل حاضر شدند و مشخص شد سارق یا سارقان با استفاده از دارو شاکی و همسرش را بیهوش و اقدام به سرقت از منزل آنان کردند. مرد صاحبخانه پس از به هوش آمدن متوجه شد حال همسرش مساعد نیست و او را به بیمارستان رساند اما زن جوان در آنجا فوت شد.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از تحقیقات از شاکی متوجه شدند سارق با متوفی آشنا بوده و به عنوان نظافتچی به منزل آنها رفته و با دادن چند عدد کیک خامه‌ای هر 2 نفر را مسموم و بیهوش و با همکاری 2 همدست خود اقدام به سرقت وسایلی از قبیل یخچال، طلا، وجه نقد و گوشی موبایل به ارزش تقریبی 5 میلیارد ریال کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان قرچک بیان داشت: ماموران پلیس آگاهی پس از بررسی صحنه و انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی و تخصصی و تحقیقات تکمیلی و پایش تصویری دوربین‌های مداربسته موفق به شناسایی مخفیگاه قاتل و و همدستانش شدند که پس از هماهنگی با مقام قضائی با انجام یک عملیات غافلگیرانه و منسجم 3 سارق را دستگیر و برای تحقیقات به پلیس آگاهی شهرستان قرچک منتقل کردند.

این مقام انتظامی اظهار داشت : متهمان دستگیر شده پس از انجام تحقیقات تکمیلی به جرم خود از طریق بیهوش کردن طعمه و در نهایت قتل اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و سپس با قرار مناسب روانه زندان شدند

ت ت
کدخبر: 204879 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    کدام تیم قهرمان این فصل لیگ برتر می شود؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها