اگر این قاتل که زنش را تکه تکه کرده را می شناسید سریع به پلیس اطلاع دهید+ عکس

مرد قاتل زنش را به طرز فجیعی به قتل رساند و فرار کرد.

اگر این قاتل که زنش را تکه تکه کرده را می شناسید سریع به پلیس اطلاع دهید+ عکس
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان به نقل از خبرآنلاین، بررسی‌های مقدماتی نشان می‌داد که زن ۲۱ ساله (مقتول) هدف ضربات متعدد کارد قرار گرفته و جان خود را از دست داده است، اما از «حسن زاروزایی» (همسر مقتول) خبری نبود. تحقیقات بیشتر مشخص کرد که زوج جوان مدتی قبل به تهران مسافرت کرده بودند اما بعد از بازگشت از سفر اختلافات خانوادگی بین آنها شدت گرفته بود.

اختلافات آنها به حدی بود که خانواده‌های آنان را نیز نگران کرد به گونه‌ای که حتی از احتمال یک درگیری وحشتناک بین زوج جوان تردیدی نداشتند اما با اصرار و اطمینان حسن، هرکدام از خانواده‌های این زوج به خانه خودشان بازگشتند تا اینکه صبح هنگام با صحنه‌ای هولناک روبه رو شدند.

قتل

ادامه بررسی‌ها نشان داد حسن زاروزایی، فرزند حمزه، پس از قتل همسرش سوار بر پراید به مکان نامعلومی گریخته است. چند روز بعد، با ردزنی‌های اطلاعاتی، خودرو متهم به قتل در حالی کشف شد که قاضی صدیقی دستورات ویژه و محرمانه‌ای را برای شناسایی مخفیگاه متهم فراری صادر کرده بود.

براساس دستور بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب تایباد، تصویر بدون پوشش متهم به قتل فراری منتشر شده است تا کسانی که از محل اختفای وی اطلاعی دارند، مراتب را با تلفن‌های ۱۱۰،۰۹۳۶۱۷۲۲۱۰۰ یا۰۵۱۵۴۵۲۳۶۰۳ پلیس آگاهی درمیان بگذارند.

مقام قضایی همچنین به افرادی که در فرار متهم نقشی دارند نیز هشدار داد همه کسانی که به اختفای متهم به قتل فراری کمک کنند، به اشد مجازات‌های قانونی محکوم خواهند شد.

ت ت
کدخبر: 200853 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    کدام تیم قهرمان این فصل لیگ برتر می شود؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها